Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Volvo Cars“ ir toliau diegia naujausias automobilių saugumo sistemas, siekiant, kad ateityje keliuose būtų išvengta žūčių.
Kompanija atskleidė savo ambicingus planus, kuriuose numatoma eliminuoti eismo įvykius, kuriuos sukelia apsvaigę ir neatidūs vairuotojai.
Po greičio viršijimo vairavimas apsvaigus ir išsiblaškius yra kitos dvi pagrindinės eismo įvykių priežastys. JAV nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos duomenimis, 2017 m. šalyje dėl beveik 30 proc. mirtimi pasibaigusių eismo įvykių buvo kalti apsvaigę vairuotojai.
Siekiant išvengti tokių atvejų, „Volvo Cars“ į automobilius pradės diegti vaizdo kameras ir jutiklius, kurie stebės vairuotoją ir leis automobiliui sumažinti greitį, išsiųs pagalbos signalą ar saugiai sustabdys automobilį, jei vairuotojas bus akivaizdžiai apsvaigęs, išsiblaškęs ir nereaguos į perspėjimus.
„Kalbant apie saugumą keliuose siekiame, kad eismo įvykių būtų apskritai išvengta, o ne vien tik mažinti jų pasekmes, – sako Henrikas Greenas, „Volvo Cars“ Tyrimų ir vystymo padalinio vyresnysis viceprezidentas. – Šiuo atveju kameros ir kiti jutikliai stebės vairuotojo veiksmus, galinčius sukelti pavojų žmonių gyvybėms.“
Toks elgesys gali būti ilgai neatliekami manevrai, vairavimas užmerktomis akimis ar nukreipus žvilgsnį nuo kelio, taip pat vingiavimas kelyje ar itin pavėluota reakcija į aplinką.
Jau nuo 2020 m. pradžios ši sistema bus pradėta diegti į visus naujos kartos „Volvo“ automobilius, pagamintus naudojant „SPA2“ platformą. Taip pat nuo 2021 m. visuose „Volvo“ automobiliuose standartinė taps „Care Key“ sistema, kuria naudojantis bus galima apriboti automobilio maksimalų greitį tada, kai juo naudosis kiti asmenys, pavyzdžiui, kiti šeimos nariai, jaunesni ir mažiau patyrę vairuotojai, neseniai gavę vairuotojo pažymėjimą.
„Volvo Cars“ ir toliau diegia naujausias automobilių saugumo sistemas, siekiant, kad ateityje keliuose būtų išvengta žūčių.
Kompanija atskleidė savo ambicingus planus, kuriuose numatoma eliminuoti eismo įvykius, kuriuos sukelia apsvaigę ir neatidūs vairuotojai.
Po greičio viršijimo vairavimas apsvaigus ir išsiblaškius yra kitos dvi pagrindinės eismo įvykių priežastys. JAV nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos duomenimis, 2017 m. šalyje dėl beveik 30 proc. mirtimi pasibaigusių eismo įvykių buvo kalti apsvaigę vairuotojai.
Siekiant išvengti tokių atvejų, „Volvo Cars“ į automobilius pradės diegti vaizdo kameras ir jutiklius, kurie stebės vairuotoją ir leis automobiliui sumažinti greitį, išsiųs pagalbos signalą ar saugiai sustabdys automobilį, jei vairuotojas bus akivaizdžiai apsvaigęs, išsiblaškęs ir nereaguos į perspėjimus.
„Kalbant apie saugumą keliuose siekiame, kad eismo įvykių būtų apskritai išvengta, o ne vien tik mažinti jų pasekmes, – sako Henrikas Greenas, „Volvo Cars“ Tyrimų ir vystymo padalinio vyresnysis viceprezidentas. – Šiuo atveju kameros ir kiti jutikliai stebės vairuotojo veiksmus, galinčius sukelti pavojų žmonių gyvybėms.“
Toks elgesys gali būti ilgai neatliekami manevrai, vairavimas užmerktomis akimis ar nukreipus žvilgsnį nuo kelio, taip pat vingiavimas kelyje ar itin pavėluota reakcija į aplinką.
Jau nuo 2020 m. pradžios ši sistema bus pradėta diegti į visus naujos kartos „Volvo“ automobilius, pagamintus naudojant „SPA2“ platformą. Taip pat nuo 2021 m. visuose „Volvo“ automobiliuose standartinė taps „Care Key“ sistema, kuria naudojantis bus galima apriboti automobilio maksimalų greitį tada, kai juo naudosis kiti asmenys, pavyzdžiui, kiti šeimos nariai, jaunesni ir mažiau patyrę vairuotojai, neseniai gavę vairuotojo pažymėjimą.