Vokietijoje išleista knygelė vaikams „Iš kur aš atsiradau?“ stebina savo novatoriškumu net ir visko mačiusius pedagogus ir glumina darželinukų tėvus, mat šiame leidinyje ne tik vaizdžiai papasakojama, iš kur atsiranda vaikai, bet ir skiriama nemažai dėmesio tokiems lytinio gyvenimo momentams, kaip prezervatyvų naudojimas ar orgazmas.
Kaip rašo tinklalapis Dailymail.co.uk, Vokietijoje penkiamečiai iš iliustruotos knygelės gali gana smulkiai sužinoti apie tai, kaip naudojamas prezervatyvas ir savo turimas žinias seksą papildyti knygelės leidėjų pasakojimu, kaip pasiekti orgazmą.
Knygelės herojai Lisa ir Larsas užsiima seksu, o viename iš paveikslėlių rodoma, kaip Lisa savo partneriui padeda užsidėti prezervatyvą. Ši knyga sulaukė nemažo vaikų tėvų pasipiktinimo, kuriems nepriimtinos kai kurios leidinio iliustracijos ir vartojami terminai, bet kol kas knyga nėra uždrausta.
Panašu, kad lytinio švietimo tema ir pats tokio švietimo organizavimas tebėra nemenkas iššūkis. Naujienų portalas Balsas.lt rašė apie tai, kad britų mokytojai pasitelkti naujos mokymo sistemos tinkamumui patikrinti. Jiems teks išbandyti, ar veiksmingas moksleiviams būtų pornografijos kursas. Kai ši idėja buvo sustiprinta britų mokslininkų tyrimais, ekspertai bando pasiūlyti mokymo programą, o kartu – mokytojams atsikratyti išankstinių nuomonių.
Interaktyvų žurnalą apie vaikų seksualinį auklėjimą sukūrė ekspertai iš labdaringos vaikų organizacijos. Visas žurnalo skyrius yra skirtas temai, koks turėtų būti mokytojas, kad galėtų tinkamai vaikams papasakoti apie pornografiją. Svarbiausia, pedagogai turi suvokti, jog erotika ar pornografija gali patikti: „Pornografija yra labai įvairialypė, ji nebūtinai bloga.“ Paprasčiausiais pasvarstymais apie tai, kokie neturėtų būti pedagogai, ekspertai neapsiribojo. Jie pasiūlė moksleivių amžiaus skalę. Jauniausiems reikėtų kalbėti apie tai, kuo skiriasi berniukas nuo mergaitės.
Vyresniems – paaiškinti, kad įžymybių raumenyną ar siaurą liemenį paprasti žmonės retai turi. Su 14-mečiu galima jau be užuolankų kalbėti apie skirtumus tarp pornografijos ir realybės. Straipsnį apie šį naują požiūrį į pedagogikos metodus parašė ir „The Telegraph“.
Laikraštis pakalbino ir šio naujo metodo skeptikus, kurie žurnalistus įtikino, jog tėvai ir taip išgąsdinti, kad jų vaikams mokykloje bus dėstoma apie seksą ir pornografiją. O toks tiesioginis informacijos pateikimas – žaidimas su ugnimi, tikina kritikai. Sprendžiant iš visko, kritikus labiausiai glumina išmoningas kurso medžiagos pateikimo būdas, kurį pasirinko autoriai. Tarp jų yra straipsnis apie pornografijos filmus, šalia jo pateikiamas specialiai vaikams sukurtas filmukas apie tai, kuo skiriasi pornografija nuo realybės. Užsibaigia lyginamoji analizė žodžiais: „Seksas – tai jėga. Ir pornografija gali būti jėga. Problemos prasideda tada, kai seksas pornografijoje pradedamas laikyti realybe. Tačiau jeigu skirsite fantazijas nuo realybės, tikriausiai, jūs patirsite daug malonumo ir iš vieno, ir iš kito“.