Portale „YouTube“ paskelbtame vaizdo įraše matomas marškinėlius vilkintis G.W.Bushas, sėdintis saulėtoje terasoje, sakė: „Visiems, kurie metė iššūkį man – nemanau, kad būtų prezidentiška man būti aplietam lediniu vandeniu.“
„Dėl to tiesiog išrašysiu jums čekį“, – pridūrė jis.
Tuomet pasirodė jo žmona Laura (Lora) ir apliejo G.W.Bushą lediniu vandeniu. Buvęs prezidentas, vadovavęs Jungtinėms Valstijoms 2001–2009 metais, garsiai šūktelėjo iš netikėtumo ir skausmo.
„Tas čekis nuo manęs – nenoriu susigadinti šukuosenos“, – pareiškė kibirą rankoje laikanti Laura Bush.
G.W.Bushas paragino B.Clintoną tapti tolesniu šios akcijos dalyviu.
„Vakar buvo Billo gimtadienis, o mano dovana Billui yra kibiras šalto vandens“, – sakė buvęs prezidentas respublikonas.
Tuo tarpu G.W.Busho įpėdinis Barackas Obama (Barakas Obama) nepriėmė Ethel Kennedy (Etel Kenedi), velionio senatoriaus Roberto F.Kennedy (Roberto F.Kenedžio) 86 metų našlės, iššūkio. Šalies vadovas pažadėjo vietoje ledinių pinigų paaukoti pinigų labdarai.
Šimtai garsenybių, tarp jų Stevenas Spielbergas (Stivenas Spilbergas), Justinas Bieberis (Džastinas Biberis), Billas Gatesas (Bilas Geitsas), Markas Zuckerbergas (Markas Zakerbergas), Oprah Winfrey (Opra Vinfri) ir Davidas Beckhamas (Deividas Bekemas), prisidėjo prie akcijos „ALS Ice Bucket Challenge“, kuri iš Jungtinių Valstijų išplito visame pasaulyje.
Nuo birželio jau keli tūkstančiai žmonių visame pasaulyje nusifilmavo, kaip yra apliejami šaltu vandeniu, paskelbė tuos įrašus internete ir paragino kitus padaryti tą patį arba paaukoti 100 JAV dolerių (apie 260 litų) šoninės amiotrofinės sklerozės (Amyotrophic lateral sclerosis, ALS) tyrimams.
Daugelis padarė ir viena, ir kita, prisidėdami prie ALS asociacijos pastangų surinkti milijonus dolerių susirgimo, dar žinomo kaip Lou Gehrigo liga, tyrimams.
Jungtinėse Valstijose ALS serga apie 30 tūkst. žmonių. Ši liga paveikia nervų sistemą ir galiausiai sukelia paralyžių.
Trečiadienį ALS asociacija paskelbė nuo liepos 29 iki rugpjūčio 20 dienos surinkusi 31,5 mln. dolerių. Dėl „Ledinio vandens kibiro iššūkio“ akcijos šios kampanijos populiarumas smarkiai išaugo – praeitais metais asociacija surinko iš viso tik 1,9 mln. dolerių.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.