Antros pagal dydį Lietuvos alaus daryklos "Kalnapilio-Tauro grupės" gaminamo alaus ir gaiviųjų gėrimų apyvarta (įskaitant eksportą) pernai, palyginti su 2005 metais, išaugo 16,4 proc. nuo 141,8 mln. litų iki 165,1 mln. litų.
Bendrovė pranešė, kad 2006 metais pardavė 76,2 mln. litrų gėrimų, arba 14,8 proc. daugiau nei 2005-aisiais.
"Puikūs rezultatai pasiekti dėl sėkmingo alaus "Kalnapilio dvaro" sugrįžimo į rinką. Ypatingo vartotojų susidomėjimo taip pat sulaukė "Tauro tradicinio" alaus pristatymas skardinėse bei Lietuvoje pradėtas gaminti "Faxe" alus stiklo buteliuose", - teigė "Kalnapilio-Tauro grupės" generalinis direktorius Valdas Tekorius.
Įmonės eksportas pernai, palyginti su 2005 metais, padidėjo 22,8 procentais.
"Prioritetinės bendrovės eksporto kryptys - JAV, Ispanija, Airija ir Latvija, pardavimų rezultatai šiose rinkose ženkliai pranoko mūsų lūkesčius bei prisidėjo prie bendrovės metinių rezultatų", - sakė V.Tekorius.
Bendrovė pernai į gamybinius pajėgumus investavo daugiau nei 14 mln. litų. Šiemet "Kalnapilio-Tauro grupė" planuoja 7-8 mln. litų investicijas - bus atnaujinamos gamybinės linijos, keičiamos susidėvėjusios detalės, dalis investicijų bus skirta naujiems produktams kurti bei gaminti.
Bendrovė, Lietuvoje užimanti ketvirtadalį alaus rinkos, priklauso Danijos koncernui "Royal Unibrew", kurio apyvarta 2006 metais, palyginti su 2005-aisiais, ūgtelėjo 8 proc. iki 1,6 mlrd. litų.