• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialiniame tinkle „Tiktok“ ėmė plisti vaizo įrašas, kuriame vyras apsipirkinėja sostinės maisto prekių parduotuvėje, bet štai prekes deda ne į prekių vežimėlį, o į kone savo ūgio kalėdinę kepurę.

Socialiniame tinkle „Tiktok“ ėmė plisti vaizo įrašas, kuriame vyras apsipirkinėja sostinės maisto prekių parduotuvėje, bet štai prekes deda ne į prekių vežimėlį, o į kone savo ūgio kalėdinę kepurę.

REKLAMA

Situacija sukėlė daug juoko ir klausimų socialinio tinklo naudotojams. Internautai ėmė spėlioti, kas ir kodėl trečiadienio vakarą nusprendė taip pajuokauti.

@manousername Pazekit jus i ta maisa xdddd #wtf #maxima #fyp #lithuania #tiktoklietuva ♬ Funny - Gold-Tiger

Kalėdų karštinė Lietuvoje, matyt, pasiekė piką, pastebėjo ir į naujienų portalą tv3.lt  kreipęsis Vladas.

„Matau, kad Kalėdos visai susuko galvą Lietuvos žmonėms. Jau nebeturi ką veikti. Kaip suprasti?“ – rašė jis.

Užfiksavo neįprastą vaizdą parduotuvėje (Tiktok)

Maximos“ komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė paaiškino, jog vaizdelis yra surežisuoto filmavimo dalis, filmuota parduotuvėje.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau panašių situacijų esą vis dėlto vyksta maisto prekių parduotuvėse, ypač pirkėjams pamiršus pasiimti prekių krepšelį ar vežimėlį.

REKLAMA

„Pirkėjai pradeda po parduotuvę vaikščioti glėbyje kraudami prekių piramides ir bandydami jų nepamesti iš rankų arba pirkinių krepšeliais tampa net ir dviratininko šalmai“, – prisiminė ji.

Pirkėjai pešasi dėl prekių

Tiesa, kaip tikino parduotuvės komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė, Kalėdų karštinės metu nutinka ir nemalonių situacijų, pavyzdžiui, pirkėjams susipešant dėl vienos ar kitos prekės.

REKLAMA
REKLAMA

„Taip pat kartais sąmoningai, o kartais ne, susiduriame ir su kiek intensyvesnėmis situacijomis – štai netyčia žmonės susistumdo griebdami žaislus ar judėdami geidžiamų prekių lentynų link.

Esame turėję ir aktyvų ginčą, kas pačiups paskutinę antį. Tad filmų scenarijai, kur pirkėjai kartais atkakliai kovoja, nutinka ir prekybos vietose“, – neslėpė I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų