• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Senos ir naujos bendrovės keičia savo veidą, misiją, rinkodarą ir, žinoma, savo logotipus. Reta įmonė, kuri gali pasigirti kelių dešimtmečių istorija, per savo klestėjimo ir nuopolio laikus nėra bent šiek tiek pakeitusi savo logotipo.

Senos ir naujos bendrovės keičia savo veidą, misiją, rinkodarą ir, žinoma, savo logotipus. Reta įmonė, kuri gali pasigirti kelių dešimtmečių istorija, per savo klestėjimo ir nuopolio laikus nėra bent šiek tiek pakeitusi savo logotipo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pastaruoju metu tapo madinga trumpinti logotipuose esančius pavadinimus, naudoti tik mažųjų raidžių šriftą arba išvis atsisakyti tekstinės logotipo dalies.

REKLAMA

„Stock Logo“ surinko žinomiausių pasaulio logotipų istoriją ir atsižvelgdami į praeities tendencijas pabandė žvilgtelėti į ateitį bei pateikti kiek humoristinius būsimus šių bendrovių logotipus.

Žinant šių bendrovių logotipų vystymosi istoriją visai tikėtina, kad kai kurios prognozės gali išsipildyti.

„Stock Logo“ nemano, kad „Coca Cola“ patirs kokių nors pokyčių, tačiau „Shell“ laukia rimtas išbandymas, tuo tarpu „Nokia“ logotipas, anot „Stock Logo“, išnyks nuo žemės paviršiaus ir bus pamirštas amžiams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų