• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mes būtume vieni iš tų, kurie norėtų nuvykti į „Subaru“ vadovybės pasitarimą, kuomet buvo diskutuojama ar šios markės modeliai privalo turėti keturių varančiųjų ratų sistemą ar ne. Kodėl norėtume pamatyti būtent šį susitikimą? Nes būtent jame buvo nuspręsta, jog „Subaru“ nesivaikys pasaulinių tendencijų ir eis savo, nepriklausomu keliu. 
„Subaru“ ir keturių varančiųjų ratų pavara - kaip du geriausi draugai. Ar įsivaizduojate „Subaru“ be keturių varančiųjų ratų sistemos? Tokių modelių „Subaru“ modelių gamoje yra, bet ar kam nors jie rūpi? Mums atrodo, kad ne.
Kadangi keturių varančiųjų ratų pavara yra vizitinė „Subaru“ kortelė, pažvelkime į šios sistemos veikimo principą ir visiems laikams sudėkime visus taškus ant i.

Mes būtume vieni iš tų, kurie norėtų nuvykti į „Subaru“ vadovybės pasitarimą, kuomet buvo diskutuojama ar šios markės modeliai privalo turėti keturių varančiųjų ratų sistemą ar ne. Kodėl norėtume pamatyti būtent šį susitikimą? Nes būtent jame buvo nuspręsta, jog „Subaru“ nesivaikys pasaulinių tendencijų ir eis savo, nepriklausomu keliu. 
„Subaru“ ir keturių varančiųjų ratų pavara - kaip du geriausi draugai. Ar įsivaizduojate „Subaru“ be keturių varančiųjų ratų sistemos? Tokių modelių „Subaru“ modelių gamoje yra, bet ar kam nors jie rūpi? Mums atrodo, kad ne.
Kadangi keturių varančiųjų ratų pavara yra vizitinė „Subaru“ kortelė, pažvelkime į šios sistemos veikimo principą ir visiems laikams sudėkime visus taškus ant i.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kaip bebūtų keista, tačiau ne visi „Subaru“ modeliai aprūpinami identiškomis keturių varančiųjų sistemomis. Automobiliai, kurie naudoja „CVT“ pavarų dėžę turi specialiai jiems sukurtą sistemą, tuo tarpu modeliai su mechaninėmis pavarų dėžėmis turi specialiai jiems sukurtą analogą. Puikus pavyzdys : „Subaru WRX“ ir „Subaru WRX STI“ - vienas modelis su „CVT“, o kitas su tradicine mechanine pavarų dėže. Tad kuo jos skiriasi?
Paimkime anksčiau minėtą pavyzdį - „WRX“ ir „WRX STI“. Pastarasis modelis komplektuojamas su mechaniniu centriniu diferencialu, kuris variklio sukimo momentą tarp ašių paskirsto 50 : 50 koeficientu. Tuo tarpu modeliai su „CVT“ pavarų dėže arba kaip pasakytų „Subaru“ marketingo atstovai - „Lineatronic“ - komplektuojami su „Active Torque Split“ vardu pavadinta sistema. Visi modeliai, kurie turi „CVT“ pavarų dėžę turi elektronikos valdomą diferencialą, kuris variklio sukimo momentą tarp ašių paskirsto 60 : 40 koeficientu. Šios sistemos davikliai atsižvelgia į tokius aspektus kaip rato apsisukimai, vairo, akceleratoriaus padėtis, automobilio stovėsena ir taip toliau. Ši sistema gali veikti „apgaudamos“ atvirus diferencialus, stabdydamos prasisukantį ratą, arba tiesiogiai užblokuodamos diferencialą.

bandymu-trasa-subaru-outback-1000x500


Daugiau ir plačiau apie „Subaru“ sistemų ypatumus - vaizdo reportaže.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų