Kaip bebūtų keista, tačiau ne visi „Subaru“ modeliai aprūpinami identiškomis keturių varančiųjų sistemomis. Automobiliai, kurie naudoja „CVT“ pavarų dėžę turi specialiai jiems sukurtą sistemą, tuo tarpu modeliai su mechaninėmis pavarų dėžėmis turi specialiai jiems sukurtą analogą. Puikus pavyzdys : „Subaru WRX“ ir „Subaru WRX STI“ - vienas modelis su „CVT“, o kitas su tradicine mechanine pavarų dėže. Tad kuo jos skiriasi?
Paimkime anksčiau minėtą pavyzdį - „WRX“ ir „WRX STI“. Pastarasis modelis komplektuojamas su mechaniniu centriniu diferencialu, kuris variklio sukimo momentą tarp ašių paskirsto 50 : 50 koeficientu. Tuo tarpu modeliai su „CVT“ pavarų dėže arba kaip pasakytų „Subaru“ marketingo atstovai - „Lineatronic“ - komplektuojami su „Active Torque Split“ vardu pavadinta sistema. Visi modeliai, kurie turi „CVT“ pavarų dėžę turi elektronikos valdomą diferencialą, kuris variklio sukimo momentą tarp ašių paskirsto 60 : 40 koeficientu. Šios sistemos davikliai atsižvelgia į tokius aspektus kaip rato apsisukimai, vairo, akceleratoriaus padėtis, automobilio stovėsena ir taip toliau. Ši sistema gali veikti „apgaudamos“ atvirus diferencialus, stabdydamos prasisukantį ratą, arba tiesiogiai užblokuodamos diferencialą.
Daugiau ir plačiau apie „Subaru“ sistemų ypatumus - vaizdo reportaže.