Dažną viešai kalbantį žmogų apima jaudulys, kurį įveikti gali tinkamai išugdytas pasitikėjimas savo jėgomis. Geriausi pardavimo specialistai tiki, kad pagrindinis jų ginklas yra entuziazmas ir tikėjimas atliekama savo misija.
Stokojantiesiems tokio pasitikėjimo gali padėti keletas žurnale „Inc.“ spausdinamų patarimų.
Būkite pasirengę. Geras pasirengimas teigiamai veikia emocinę būseną. Kartais įtampai sumažinti pakanka ant popieriaus lapo trumpai iškloti būsimo susitikimo tikslus.
Baimė turi didžiulę griaunamąją jėgą, todėl pravartu savo mintis užimti laukiamo susitikimo smulkmenų apmąstymu, tuomet nebelieka laiko jaudintis dėl galimos katastrofos.
Mokykitės iš nesėkmių. Nesijaudinkite, jeigu klientas užtrenkė duris jums prieš nosį. Pasitikėjimui ugdyti nesėkmės turi ne ką mažesnę reikšmę nei pasirengimas būsimiems iššūkiams.
Nepavykęs sandoris savaime neprideda pasitikėjimo, todėl būtina analizuoti kiekvienos nesėkmės priežastis ir ateityje naudoti veiksmingesnę taktiką.
Stebėkite savo klientus. Lengviausia suprasti klientus bandant pažvelgti pro jų mąstymo prizmę. Prieš teikdami siūlymus bandykite įsigilinti į jų tikslus ir lūkesčius. Pagalvokite, kaip jūsų komercinis pasiūlymas padės klientui.
Žinojimas, kad parduodate tikrai vertingą produktą, ir sugebėjimas pagrįstai argumentuoti sandorio naudą suteikia pasitikėjimą savo jėgomis.
Formuokite savo asmenybę. Jūsų elgesį, požiūrį ir pasitikėjimą nuolat veikia universali tiesa – žmogus keičiasi. Apdairiai rinkitės žmones, kurie nuolatos jus supa, ir idėjas, kurios formuoja savimonę. Skaitykite tik tą literatūrą, kuri padės ugdyti asmenybę.
Svarbu suprasti, kad aplinka jums daro didžiulį poveikį. Sėkmės lydimi žmonės pasitiki savo jėgomis ir prisiima rizikas, kurių vengia bailiai.