• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį pralėkęs „Fast Lap“ pirmas etapas atidarė  mūsų komandos lenktynių sezoną.  Praėjus porai dienų sugebėjau ramiai atsisėsti ir suvokti, kad tai – tik labai ilgo sezono pradžia.
Pamatęs, kiek daug žmonių po antro „Wolf Race“ lenktynių finišo atsistoję plojo, suvokiau, kad auto-sportas Lietuvoje toli gražu dar nemiršta. Kadangi šis sezonas mūsų komandai bus (ir jau yra) tikrai išskirtinis, sugalvojau pasidalinti lenktynių virtuve – kam bus įdomu, turės galimybę pamatyti komandos gyvenimą iš vidaus.Tad pradedam nuo pradžių.

Savaitgalį pralėkęs „Fast Lap“ pirmas etapas atidarė  mūsų komandos lenktynių sezoną.  Praėjus porai dienų sugebėjau ramiai atsisėsti ir suvokti, kad tai – tik labai ilgo sezono pradžia.
Pamatęs, kiek daug žmonių po antro „Wolf Race“ lenktynių finišo atsistoję plojo, suvokiau, kad auto-sportas Lietuvoje toli gražu dar nemiršta. Kadangi šis sezonas mūsų komandai bus (ir jau yra) tikrai išskirtinis, sugalvojau pasidalinti lenktynių virtuve – kam bus įdomu, turės galimybę pamatyti komandos gyvenimą iš vidaus.Tad pradedam nuo pradžių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

11148454_709667062495718_2133018949913667975_n


Penktadienis - 2015.05.08 ( Liko savaitė iki varžybų )


Šiemet buvo atlikta labai daug automobilio modifikacijų. Tą pačią savaitę atkeliavo ir nauja variklio valdymo sistema, kuri turėjo būti suprogramuota. Automobilis - Klaipėdoje, komanda - Vilniuje. Visi laukiame skambučio kada galime pasiimti automobilį ir parsitempti namo.Antradienis - 2015.05.12 ( Liko trys dienos )Programavimas prasideda likus trims dienoms iki „Fast Lap“ kvalifikacijos. Taip, tai nenormalu. Žinant, kad per programavimą dažnai užlinksta varikliai ar išlenda dar kitos bėdos, tai – tikrai nenormalu, nes laiko pataisyti (jei būtų išlindę problemų) nebuvo. Na, bet oh well.
21:00 val. Skambutis iš Klaipėdos (Klaipėdoje ir buvo programuojama Miata):
- Taurai, žinai, čia programuojant pasipylė dūmai tarp pavarų dėžės ir variklio.
- (tyla)… em. Tai ką darom?
- Nuiminėjam pavarų dėžę, žiūrėsim kas per situacija.
23:30 val.  Skambutis:
- Klausyk, čia toks niuansas. Reikia naujo sankabos diskatoriaus ir išminamojo guolio.
JO LIETUVOJ NĖRA! SPĖK KIEK LENKTYNĖMS RUOŠTŲ MIATŲ LIETUVOJE EGZISTUOJA? – Trys. Ir dar viena gaminama. Skambutis tai kitai (nes ji turbūt nevažiuos lenktynėse savaitgalį):
- Reikia dalių!
- Reikia – paskolinsiu!
THANKS GOD!
p.s.  Ačiū Dariui (gaminamos Miatos savininkui)

REKLAMA

11013569_708039259325165_8333938875750897418_n


Trečiadienis 2015.05.13 (Jau trečiadienis? Mums antradienis dar nesibaigęs! Liko dvi dienos.)

Pirmoji nemigo naktis – olla!
01:00 val. Lekiam dviese su Jurgiu (komandos mechaniku) į Kauną. –> Pasiimam dalis.  –> Lekiam į Klaipėdą.  –> Keičiam dalis.  –> Viskas surinkta – veikia. –> Kaip partempt Miatą į Vilnių? Neaišku…  –> Rašau komandai SMS‘us, kad nežinau, kaip Miatą pargabent namo.  –> Pirmą nakties visi skambinėja ir ieško transporto.
Kol Vilniuj vyksta transporto paieška,  Klaipėdoj – programavimo diena. Viskas lyg ir veikia be problemų, išskyrus daiktą ant pečių, vadinamu galva. Džiugesio akimirka – finaliniai automobilio galios duomenys: 340 ag (tai 100 ag daugiau nei 2014-sezone!). Šypsena veiduose, užsimiršta nemiga. Svarbu viskas veikia!!!

REKLAMA
REKLAMA

10641190_707481719380919_2708613916138041172_n


23:00 val. atvažiuoja iš Vilniaus Tomas su Liudu (dar du komandos nariai, kurie po savo dieninių darbų nusprendė, kad naktimis miegot neapsimoka. Kažkaip be šviesų, iš kažkelinto karto užvažiavom ant tralo. Laimis (žmogus, kuris suprogramavo Miatą) palaimina ir išjudam visi į Vilnių. Tuo metu net nenutuokėm kas laukia mūsų per ateinančias pora parų…
Laukite tęsinio.

Autorius -
Tauras Tunyla

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų