Kiekvienais metais susikuria šimtai naujų kompanijų, kurios tikisi, kad jų donkichotiškos pastangos galės pakeisti industriją. Tačiau daugumai jų nepasiseka, nes jie tiesiog ignoruoja tikrovę, rašo CNBC.
Tiesa yra tokia: išsilaikyti yra sunku ir reikia didžiulių pastangų, ypatingai valdomo verslo, daug pinigų ir dar daugiau sėkmės ir sugebėjimų, kad įveiktum kliūtis.
„Reikia turėti apetitą didelei rizikai ir didelei grąžai“, - sako Jasonas Cohenas, „Smart Bear Software“ įkūrėjas.
„Negalima siekti sumažinti riziką, kai darai kažką pavojingo. Galima galvoti, kad visi verslininkai rizikuoja, tačiau tai netiesa. Ne tai, kad jie nerizikuoja, tačiau... Jei valdai smulkią kompaniją su dešimčia žmonių, kuri neša pelną, kasmet po truputį auga, tai gali tęstis amžinai. Turi pasakyti: žinau, kad yra 90 proc. tikimybė, kad man nepavyks, tačiau man nerūpi, vis vien noriu tai padaryti,“ – sako J.Cohenas.
Tiesą sakant, atvejis, kai išties didelės kompanijos užleidžia vietą kitoms, yra retas. Tokios kompanijos po truputį tobulina esamas technologijas ir toliau lieka visų kitų priešaky.
„Google“ iš dalies patvirtina šią teoriją. Kompanija buvo toli nuo populiariausios paieškos sistemos. „Yahoo“ buvo įkurta trejais metais anksčiau ir klestėjo. Tačiau „Google“ algoritmai ir monetizacijos metodai išvedė industriją toli į priekį, o bendrovė toliau diegė naujoves, kol tapo tikru gigantu.
Tikram „prasimušimui“ reikia pinigų – ir labai daug. Smulkios kompanijos, kurios tikisi greitai pradėti daryti įtaką industrijai, turės nusivilti. Jeigu vadovas neturi pakankamai kontaktų, vargu, ar joms pavyks.
„Kiekviena pradedanti kompanija susiduria su tomis pačiomis problemomis, kaip ir kitos, - sako J.Cohenas, - Reikia, kad žmonės sužinotų, kas tu. Tačiau dabar yra sunkiau, nes turi konkuruoti ir su didelėmis kompanijomis.“