Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Greičiausiai žinote, jog kiekvienas „RWB“ šeimos narys gimsta tik tada, kai prie ne pirmos jaunystės „Porsche“ automobilių rankas prikiša „RWB“ kompanijos įkūrėjas Akira Nakai.
Įvairiausius pasaulio kampelius aplankęs Akira Nakai, neperseniausiai dar vienam kartui sugrįžo į Tailandą. Azijos mastais, pakankamai mažą šalį, kurioje netrūksta nei automanų, nei „RWB“ įkūrėjo rankomis modifikuotų „Porsche“.
Šį kartą Akira Nakai į Tailandą atvyko padirbėti ne prie vieno, bet prie dviejų projektų, kurie buvo konstruojami lygiagrečiai.
Pirmasis projektas - amerikietiškų „Singer“ dirbtuvių projektus primenantis klasikinis „Porsche 911“, kuris nuo kitų savo brolių išsiskiria ryškia kėbulo spalva. Tuo tarpu antrasis japono projektas jam buvo kur kas artimesnis. Tai - „Porsche 964“ kabrioletas.
Automanų tarpe puikai žinomas Akira Nakai į Tailando gatves jau spėjo išleisti net 20 skirtingų „Porsche“ modelių su „RWB“ apdaila.
Greičiausiai žinote, jog kiekvienas „RWB“ šeimos narys gimsta tik tada, kai prie ne pirmos jaunystės „Porsche“ automobilių rankas prikiša „RWB“ kompanijos įkūrėjas Akira Nakai.
Įvairiausius pasaulio kampelius aplankęs Akira Nakai, neperseniausiai dar vienam kartui sugrįžo į Tailandą. Azijos mastais, pakankamai mažą šalį, kurioje netrūksta nei automanų, nei „RWB“ įkūrėjo rankomis modifikuotų „Porsche“.
Šį kartą Akira Nakai į Tailandą atvyko padirbėti ne prie vieno, bet prie dviejų projektų, kurie buvo konstruojami lygiagrečiai.
Pirmasis projektas - amerikietiškų „Singer“ dirbtuvių projektus primenantis klasikinis „Porsche 911“, kuris nuo kitų savo brolių išsiskiria ryškia kėbulo spalva. Tuo tarpu antrasis japono projektas jam buvo kur kas artimesnis. Tai - „Porsche 964“ kabrioletas.
Automanų tarpe puikai žinomas Akira Nakai į Tailando gatves jau spėjo išleisti net 20 skirtingų „Porsche“ modelių su „RWB“ apdaila.