• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mobiliosios aplikacijos greitai nebebus smulkaus verslo privalumas – jos taps būtinybe. Tyrimų bendrovė „comScore“ teigia, jog apie 40 proc. JAV mobiliųjų telefonų vartotojų per mėnesį parsisiunčia nors vieną aplikaciją.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu žiniasklaidos bendrovė „MTV Networks“ atliko tyrimą, kurio dėka paaiškėjo, jog 83 proc. aplikacijų vartotojų mano esantys „priklausomi“ nuo jų.

REKLAMA

Žinoma, Lietuvoje statistika būtų šiek tiek skirtinga, bet tendencija aiški – nuo aplikacijų „nepabėgsime“. Tuolab, kad ir bėgti neverta – jos verslui gali duoti daug naudos.

Tikėtina, jog savo verslą reprezentuojate internetinėje erdvėje. Turėdami savo internetinę svetainę jūs galite lengvai užmegzti ryšius su potencialiais klientais ar partneriais, perteikiate svarbią informaciją apie savo vykdomą veiklą.

REKLAMA
REKLAMA

Mobiliosios aplikacijos yra dar vienas patogus komunikacijos kanalas. Žinoma, galite pristatyti savo produktus bei paslaugas, pateikti tikslias savo koordinates, tačiau aplikacijų nauda yra daug didesnė nei vien tik rinkodara.

Turėdami savo mobiliają aplikaciją, jos aplinkoje galite leisti vartotojui vykdyti piniginius pirkimo pervedimus, siūlyti dalyvauti lojalumo programose bei kaupti taškus, įsitraukti į socialinę mediją plačiąja prasme. Mūsų nuomone, galimybės neribotos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Geriausia tai, jog konkurencija šioje erdvėje išties maža. Savo aplikacijas dažniausiai siūlo tik stambios bendrovės, pavyzdžiui, bankai. Prieš 15 metų ir interneto svetainę turėti buvo išskirtinumas. Lygiai tas pats dabar yra su mobiliosiomis aplikacijomis.

REKLAMA

Vienas geriausių pavyzdžių yra vos vakar pasirodžiusi kavinių tinklo „Coffee Inn“ aplikacija. Savaitės kavos anonsas, pagalba neišsirenkantiems kavos, naujienos, renginių kalendorius, specialūs pasiūlymai. Aplikacija iš karto sulaukė susidomėjimo.

Penki patarimai aplikacijų kūrėjams

Tačiau šio straipsnio tikslas yra paskatinti jus sukurti savo mobiliają aplikaciją, nes teikiama nauda yra akivaizdi. Yra daugybė mokamos ir nemokamos programinės įrangos programėlių kūrimui, tačiau prieš kūrimą reikia išmokti keletą svarbių pamokų.

REKLAMA

Žinokite, kokią žinutę norite pasiųsti. „Prieš kuriant aplikaciją, žinokite ką parduodate, aiškiai „išgryninkite“ būsimas vizualizacijas, kaip logotipas, šriftas ir pan.“, – teigia užsienio mobiliųjų aplikacijų ekspertas, Maiklas Šnaideris (Michael Schneider). Taip pat būtina žinoti, koks turinys bus talpinamas. Galima integruoti esamą turinį iš svetainęs, o galbūt turimą „YouTube“ kanalą. Galima kurti naują turinį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pažinkite savo auditoriją. Turite suprasti, kokia jūsų klientų auditorija bus suinteresuota aplikacija. Tikėtina, kad tai ankstyvieji naudotojai (angl. early adopters), t.y. inovatyvūs ir plačių pažiūrių žmonės. Nupieškite šių vartotojų portretą. Ką jie norėtų rasti jūsų aplikacijoje?

REKLAMA

Nustatykite pageidaujamus rezultatus. Aplikacijos sėkmingumą būtina matuoti, tačiau to neįmanoma padaryti neapibrėžus tikslų. Ar svarbiausia yra tai, kiek žmonių parsisiųs aplikaciją? O galbūt naujų prenumeratorių elelktroniniu paštu skaičius?

REKLAMA

Pamirškite „BlackBerry“ ir „Windows Phone“. Prieš pusę metų „Android“ užėmė 40 proc. JAV išmaniųjų telefonų rinkos, o „Apple iOS“ – 26,6 proc. Abiejų žaidėjų rinkos dalis auga. Tuo tarpu minėti konkurentai ir toliau smunka. Tai ypač akivaizdu Lietuvoje. Tad rekomenduojame susikoncentruoti ties tuo, kas perspektyvu.

Ženkite pirmąjį žingsnį. Apmaudu, kaip greitai puikios idėjos yra nustumiamos į šoną. Nenorime, jog tai ištiktų ir jus, tad pateikiame keletą programinės įrangos pavadinimų, praversiančių kuriant mobiliąsias aplikacijas: „AppMakr“, „Genwi“, „MobBase“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų