Tačiau tai ne vieninteliai kriterijai įsimintinam greičio ruožui. Kad sportininkams reikėtų įrodyti savo meistriškumą, o žiūrovai pamatytų įspūdingas ralio akimirkas, pirmojoje (žemėlapių) stadijoje svarbu ne tik kelio danga, bet ir techniški posūkiai, tramplynai.
Žemėlapyje pažymėjus galimas trasas, vykstama jų apžiūrėti. Šių kelionių metu, kurios nusitęsia ir po kelis tūkstančius kilometrų, tikrinami keliai: žiūrima, ar jų neužkerta tvoros, ar jie nėra pažliugę, ar nesitęsia per pievas ir pan. Tokių kelionių gali būti 5–7, o kiekvienos metu nuvažiuojama apie 500–600 km. R. Kliunka pasakoja, jog tokioms kelionėms jie visada atsakingai pasiruošia, važiuoja su visureigiu, kad neužklimptų rudens nulytuose keliuose. Tačiau yra buvę atvejų, kuomet ir jiems nepavyko nuo to išsisukti.
Patikrinus kelius, pasirenkami geriausi, visus kriterijus atitinkantys 7–25 km ilgio maršrutai, kurie turi praeiti dar vieną išbandymą – automobilių sporto specialisto įvertinimą. Tik išgirdus juo nuomonę ir, jeigu to prireikia, pakoregavus greičio ruožus, jie galutiniai atsiduria oficialiuose dokumentuose – Kelio knygoje ir Saugos plane. Šie dokumentai yra nagrinėjami LASF komiteto, kuriam suteikus leidimą, galima rengti varžybas.
R. Kliunka teigia, jog labai svarbu nuolat stebėti kelius, kuriais bus lenktyniaujama, – kad šaltų gruntas ir kelias būtų lygus, reguliariai valomas sniegas. Artėjant renginiui pasirūpinama žiūrovų saugumu: atitinkamu atstumu aptveriamos trasos, įgręžiama nuo 1500 iki 2000 kuolų, ant kurių laikosi saugos juostos. Renginio dienomis tvarką prižiūri ir žiūrovų saugumu rūpinasi saugos darbuotojai, kurių viename greičio ruože būna net iki 70.
Pirmojo Lietuvos čempionato etapo organizatoriai atskleidžia, jog vieno greičio ruožo sudarymo (nuo trasų suradimo iki leidimų gavimo ir paruošimo raliui) kaina gali siekti net 10–15 tūkst. Eur, t. y. dvigubai brangiau nei visa tai įgyvendinti šiltuoju metų laiku. Tačiau „Winter Rally“ nelieka skolingas nei sportininkams, nei žiūrovams: jo metu išvystomas didesnis greitis nei vasarą, yra palankios galimybės naktiniams greičio ruožams, o dviejų dienų lenktynes vainikuoja nemokamas koncertas Utenoje.
Pirmasis Lietuvos ralio čempionatas „Winter Rally“ vyks Utenos ir Molėtų apylinkėse 2019 m. sausio 25–26 dienomis.