Kiekvienai įmonei malonu, kai turi daug fanų savo socialinių tinlų puslapiuose. Vis dėlto čia kyla iššūkis – kaip visus gerbėjus paversti ištikimais klientais, rašo „Entrepreneur“.
Naujienų portale teigiama, kad tereikia turėti veiksmų strategiją, kaip fanus „išsiauginti“, kad šie taptų ištikimi jūsų klientai. Socialinių tinklų specialistas Danny‘is Maloney‘is su naujienų portalu „Entrepreneur“ dalijasi keliais patarimais.
Kaip pastebi D. Maloney‘is, socialiniuose tinkluose skelbti visą įmanomą informaciją nėra labai ekonomiška. Ypač tai aktualu mažoms ir vidutinėms įmonėms. Įmonės, kurios turi sąlyginai mažą biudžetą, geriau pergalvoti, kokius klientus jie labiausiai norėtų „pritraukti“ ir tada koncentruotis į juos.
„Skelbdami tam tikrą informaciją galvokite apie raktinius žodžius, frazes, susijusius su jūsų verslu“, – pataria ekspertas.
Taip pat, rekomenduojama, komentare pažymėti savo prekės ženklus, taip klientams bus dar lengviau petekti į jūsų įmonės puslapį socialiniame tinkle.
Dažnai yra pamirštama, kad socialiniuose tinkluose bendraujama vienama kryptimi, t.y. kompanija tik praneša naujienas. Tai netiesa. Visada reikia stengtis palaikyti abipusį ryšį. Tai yra tarpusavio dialogas, o ne monologas.
„Klausykitės savo klientų, kalbėkite ir bendraukite su jais, kiek tai yra įmanoma“, – pataria socialinių tinklų ekspertas.
Kaip pavyzdys – kompanijos sukuria tam tikrus puslapius, kuriuose vartotojai gali išreikšti savo atsiliepimus, nuomones, skundus.
„Parašę ten, jie jaučiasi labiau išklausyti“, – įsitikinęs D. Maloney‘is. Svarbu atminti, kad bandant „prisijaukinti“ klientą, svarbu ne tik su juo bendrauti virtualiai, tačiau ir pasiūlyti jam specialių pasiūlymų. Tarkime, atlikus kažkokią veiklą socialiniame tinkle pasiūlyti nuolaidų.
Taip klientai pajus, kad jų ne tik klausomasi, tačiau jie vertinami. Paskutinis patarimas, kuriuo dalinasi socialinių tinklų ekspertas – socialiniuose tinkluose dalytis informacija, naujienomis, kurių turinys yra susijęs su jūsų verslu ar veikla.
„Turite kurti santykius su klientais, kurie yra paremti ne tik vienkartiniu apsilankymu jūsų parduotuvėje, ar pasinaudojimu jūsų paslaugomis“, – naujienų portalui kalbėjo D. Maloney‘is.