• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai kalbame apie Lietuvos įvaizdį, jo gerinimą ir šalies reklamą užsienyje, paprastai nuomonių būna įvairių. O lietuviškas kuklumas liepia – „būk giriamas kitų“. Oro bendrovė „Aeroflot“ taip ir padarė – sukūrė reklaminį vaizdo siužetą, kuris skirtas į Lietuvą organizuojamų reguliariųjų reisų populiarinimui didinti.

REKLAMA
REKLAMA

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis apie šį vaizdo įrašą savo „Facebook“ paskyroje rašo: „Viena į Lietuvą skraidanti oro kompanija pati sukūrė reklaminį filmuką apie mūsų sostinę. Šiokių tokių netikslumų yra, pavyzdžiui, dėl nacionalinių patiekalų, bet, manau, rezultatas visai neblogas – per savaitę 150 tūkst. peržiūrų internete.“

REKLAMA

Kaimynų pagyromis tikrai negalime skųstis, nes siužete teigiama, kad Vilnių aplanko daugiau nei du milijonai turistų per metus – optimistinė statistika, bet tikėkimės, kad kaimynų linkėjimai išsipildys. Valstybinio turizmo departamento prognozėmis, tiek turistų tikimasi sulaukti ne Vilniuje, bet visoje Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA

Vilnius pristatomas kaip jaukus, turtingą istoriją pasižymintis miestas. Turistams vaizdo įraše pasakojama apie viešojo transporto bilietų kainas, viešbučius bei pabrėžiama, kad Lietuvos sostinėje galima naudotis pigiausiomis taksi paslaugomis visoje Europoje.

Siužeto kūrėjai nepamiršo paminėti ir to fakto, kad itin brangiai kainuoja kelionė taksi iš oro uosto.

Pasakojime apie nacionalinius patiekalus iš tiesų yra netikslumų – veikiausiai didžioji dalis lietuvių nelabai sutiks su tuo, kad mūsų nacionaliniai patiekalai yra grybų sriuba duonos kepalėlyje ir karaimiški pyragėliai. Dėl cepelinų, žinoma, diskusijų kilti neturėtų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų