1 ) Naujos padangos, kurių gamintojas - „Hankook“. Naujosios padangos turėtų suteikti didesnį sukibimą su kelio danga geromis oro sąlygomis, tačiau dabar jos dėvėsis žymiai greičiau, ypač jeigu vairuotojas bus agresyvus.
2 ) Važiuoklėje pasikeitė keletas komponentų. Dabar visi bolidai naudos tuos pačius stabdžių diskus ir lengvo lydinio ratlankius.
3 ) Slenkstis dabar bus 5 milimetrais siauresnis. Tai padidino automobilio kėbulo prošvaisa, bet sumažino automobilio prispaudžiamąją jėgą.
4 ) Buvo pakeistos oro paėmimo angų formos.
1 ) Priekinių žibintų dizainas dabar atspindi modernių „BMW“ modelių stilistiką.
2 ) „BMW P66/1“ variklis - atsiradus leidimui montuoti didesnius oro restriktorius, variklio galia padidėjo iki maždaug 500 arklio galių.
3 ) Truputėlį pasikeitusi buferio aptakų forma.
4 ) Iš naujo sukurtas priekinis buferis, kuris kartu su naujo dizaino spliteriu efektyviau paskirsto orą.
5 ) Galinis spolieris tapo žemesnis ir siauresnis. Tai turės įtakos galinės dalies sukibimui su kelio danga.
1 ) Galinis spoileris dabar turi dvi veikiančiąsias dalis. Pradėjus veikti „DRS“ sistemai, aukštesnioji spoilerio dalis pakeičia pakrypimo kampą.
2 ) Naujuose boliduose galinis difuzorius tapo trumpesnis ir platesnis. Dabar jis sukuria žymiai mažesnę prispaudžiamąją jėgą.
3 ) Galinių žibintų dizainas.
4 ) Buvo gerokai patobulintos galinės dalies kėbulo detalės atsižvelgiant į pakitusį spoilerį ir galinį difuzorių.