Ko, gero, įsitaisius savo darbo vietoje, apsikabinus kavos puodelį ir susimąsčius, kasdienės mintys nelabai skirsis viena nuo kitos: „Eh... Ir vėl darbo diena... Vadovas karsis ant galvos su pareiškimais, kad per mažai dirbu... O dar ir pirmadienis... Kaip visa tai ištverti? Ir kas išvis tuos pirmadienius sugalvojo?..“
Tuo tarpu jūsų draugai pradės energingai pasakoti, kokiose vietose jie lankėsi savaitgalio metu arba įspūdžius iš pernakt trukusio vakarėlio, kol galiausiai pradėsite galvoti, kad, matyt, laikas bėga, o štai jūsiškis gyvenimas – ne toks jau įdomus... Kas gi pajėgtų dirbti, apnikus tokioms mintims? Tačiau, nepaisant visko, turite kibti į savo darbą. Pateikiame keletą patarimų iš news.softpedia.com, kurie jums padėtų tai padaryti.
1. Užsirašykite kasdienes užduotis į darbų kalendorių. Pasidarius sąrašą, ką nors užmiršti – neįmanoma.
2. Išrūšiuokite elektroninius laiškus. Išmokite atmesti tuos, kurie nėra svarbūs – ne tik reklamas. Aiškiai nusistatykite prioritetus (tarp jų – ir patiems svarbiausiems laiškams).
3. Netikrinkite asmeninio elektroninio pašto iš pat ankstaus ryto. Nepaisant to, kad užmesti akį į įvairius juokelius, straipsnius ar peržiūrėti vaizdo įrašus, atsiųstus jūsų draugų – visuomet malonu, tokiu būdu jūs kaskart sugaištate mažiausiai valandą. Jei turite galimybę, peržiūrėkite visą tai per pietų pertrauką – ir jūs ne tik kad sutaupysite darbui skirtą laiką, bet dar ir šiek tiek atsipalaiduosite.
4. Ignoruokite pramogų ir sporto naujienų tinklapius bei blogus. Pastarieji gali pasitarnauti tik tuo, kad eilinį kartą prarasite dalelę brangaus laiko. Yra kompanijų, kurios, pastebėjusios, kad jų darbuotojai piktnaudžiauja panašiais tinklapiais, apriboja interneto prieigą.
5. Sumažinkite asmeninių skambučių kiekį darbo metu. Noras papasakoti draugui, ką vakar veikėte sugrįžęs namo – tikrai nėra neatidėliotinas atvejis.
6. Ant savo stalo turėkite butelį vandens tuo atveju, jeigu kas pusvalandį pakylate iš darbo vietos, kad galėtumėte išgerti vandens ir tuo pačiu pasišnekučiuoti su kolegomis. Šis įprotis taip pat „žudo“ laiką.
7. Jeigu norisi pasikalbėti su bendradarbiais ar laikas nuo laiko užduoti jiems klausimų, skirkite tam trumpas pertraukėles. Tačiau, jeigu visąlaik pertrauksite savo darbą tam, kad paklausinėtumėte, pasijuoktumėte ar ką nors papasakotumėte kitiems, besibaigiant darbo dienai pastebėsite, kad vargiai ką tenudirbote.
8. Naudokitės ausinėmis. Tokiu būdu izoliuositės nuo visų pašalinių garsų: klaviatūros pokšėjimo, telefonų skambėjimo, spausdintuvų ūžimo bei nevertingos papildomos informacijos gavimo (pavyzdžiui, kolegei panūdus pasidalinti, kaip pastaruoju metu jaučiasi jos katė ar apie nepakeliamo PMS sunkumus). Pastaba: klausydamiesi muzikos, rinkitės ramius žanrus, kaip kad džiazas ar raminanti fono muzika. Žodžių gausios dainos gali trikdyti dėmesį.
9. Uždarykite programas, kurių nenaudojate: daug ekrane esančių tinklapių bei programų langų vers jus kas kartą iš naujo ieškoti to, kurio jums tuo metu reikia. Be to, kuo daugiau pastarųjų esate atsidaręs, tuo lėtesnė darosi jūsų kompiuterio eiga.
10. Atlikdamas ilgai trunkančias užduotis, galite greitai nuvargti. Jei neturite nieko padaryti itin skubiai, pabandykite darbų imtis pakaitomis: vieną valandą skirti vienai, sekančią – kitai užduočiai atlikti.