Antros kartos planšetinių kompiuterių „Surface“ pasirodymas jau privertė „Microsoft“ sumažinti pirmtakų kainas. III ketvirčio rezultatai parodė, kad kompanijai pavyko padvigubinti savo planšetinių kompiuterių pardavimus. Tuo pačiu metu, atsižvelgiant į graudžią pirmos kartos „Surface“ patirtį, tikėtina, kad „Microsoft“ atidžiau suplanavo gamybos apimtis dabartiniu laikotarpiu.
Tai patvirtina ir „Computerworld, teigiantis, jog šiuo metu firminėje „Microsoft el. parduotuvėje prieinamos tik „Surface Pro 2“ versijos su 64 ir 128 GB kaupikliu. Didžiuosiuose JAV prekybos tinkluose taip pat jaučiamas antros kartos „Surface“ deficitas.
Kompanijos „Technology Business Research“ analitikai visa tai aiškina tuo, jog „Microsoft“ tiesiog užsakė žymiai mažiau naujos kartos „Surface“ planšečių. Tai reiškia, kad kompanija naujus metus sutiks be „Surface“ pertekliaus.
Tiesa, savo produkcijos mažinimo tendencijos stebimos ne tik „Microsoft“ atveju. Daugelis kitų gamintojų gana atsargiai planuoja pardavimus šiuo laikotarpiu, ypač jei kalbėtume apie planšetinius kompiuterius su operacine sistema „Windows“.
Dar viena įdomia naujiena tapo gandas apie ruošiamą „Surface Mini“ modelį, kuris turėtų gauti 8 colių įstrižainės „Full HD“ ekraną, ARM procesorių ir dalį „Kinect“ funkcionalumo. Nors planšetė turėtų ir toliau naudoti nepasiteisinusią operacinę sistemą „Windows RT“, 2014 m. „Microsoft“ ketina ją pervadinti. Ar toks rinkodarinis triukas padės padidinti pardavimus, pamatysime jau kitąmet.