• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai kalbate su kitais žmonėmis, nesvarbu, ar tai būtų prezentacija, darbo pokalbis ar tardymas policijoje, jūs turite kreipti dėmesį į tris dalykus, rašo CNBC. 1. Į save patį Šiek tiek dėmesio turite nukreipti į save patį, nes kalbėjimas yra fizinis aktas. Todėl reikia kartas nuo karto atkreipti dėmesį į tai, ką jūs darote – kur jūs stovite, kaip skamba jūsų balsas ir panašiai.

Kai kalbate su kitais žmonėmis, nesvarbu, ar tai būtų prezentacija, darbo pokalbis ar tardymas policijoje, jūs turite kreipti dėmesį į tris dalykus, rašo CNBC. 1. Į save patį Šiek tiek dėmesio turite nukreipti į save patį, nes kalbėjimas yra fizinis aktas. Todėl reikia kartas nuo karto atkreipti dėmesį į tai, ką jūs darote – kur jūs stovite, kaip skamba jūsų balsas ir panašiai.

REKLAMA

Tačiau nereikia pernelyg daug dėmesio kreipti į save, nes taip galite pradėti per daug galvoti apie savo veiksmus ir susidrovėti. Tiesa, dėl savo įvaizdžio jaudinasi visi, bet svarbiausia – kiek jie dėl jo jaudinasi. 2. Į savo medžiagą Medžiaga, kurią dėstote reikalauja dėmesio, bet svarbiausia yra stipri pradžia, stipri pabaiga ir aiški žinutė. Tuo išsiskiria geros kalbos. Vėlgi, jei per daug dėmesio sutelksite į medžiagą, galite pasiklysti detalėse – per daug „PowerPoint“ skaidrių, per daug punktų, per daug informacijos. Prisiminkite, kiek mažai žmonės atsimena. 3. Į savo auditoriją Geriausi kalbėtojai sutelkia dėmesį į auditoriją. Reikia uždavinėti auditorijai bendro pobūdžio klausimus, o po to jų atsakymus susieti su savo medžiaga. Pavyzdžiui, dėstote paskaita apie karjeros vystymą. Paprašykite savo auditorijos narių, kad jie sugalvotų kokį nors žmogų, kuris nulėmė jų karjeroje didelius pokyčius, ir kaip jis tai padarė. Tada iš jų atsakymų jūs atrenkate gerus pavyzdžius, kaip reikia vystyti karjerą. Nors jūs vis tiek daug šnekate, pats pristatymas atrodo panašesnis į pokalbį. O jūsų auditorija išlieka dėmesinga dėl vienos priežasties: kalba sukasi apie ją. Per didelis dėmesys auditorijai gali būti žalingas. Jeigu per daug rūpinatės auditorijos emocine būkle, kam nors nusižiovavus ar išėjus iš patalpos, galite per daug susinervinti. Nepainiokite auditorijos reakcijos su savo verte. Auditorija neprivalo jūsų mylėti, nes svarbiausia esate ne jūs. Patarimas: repetuokite. Praktika padaro jus mažiau drovius, o, be to, jūs geriau susipažįstate su savo dėstoma medžiaga. Taigi repeticijos, leidžia jums, atėjus laikui kalbėti viešai, sutelkti dėmesį kitur. Prieš pradėdami kalbėti, pasitikrinkite savo išvaizdą, savo svarbiausius kalbos aspektus, tačiau dėmesį telkite į auditoriją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų