Daugelis savo srities profesionalų naudojasi socialiniais tinklais. „LinkedIn“ yra lyderis, kuris aprėpia daugybę darbuotojų ir vadovų. Manoma, kad 83 proc. šio socialinio tinklo narių yra savo srities ekspertai, rašo „Inc.“.
Socialinių medijų tyrinėtoja Alexandra Gibson pateikia septynias klaidas, kurias dažniausiai daro „LinkedIn“ vartotojai.
Naudojimas tik darbo paieškoms. Neretai „LinkedIn“ vartotojo paskyra ilgą laiką vegetuoja ir atgyja tik susidomėjus darbo paieškomis. Tyrėjos manymu kur kas naudingiau nuolatos atnaujinti savo paskyrą ir palaikyti ryšį su panašių interesų profesionalais.
Neišbaigta vartotojo paskyra. Atmestinai sukurta vartotojo paskyra teikia nedaug naudos. Stenkitės informuoti apie visus savo pasiekimus. Nepamirškite optimizuoti savo paskyrą ir įterpkite kuo daugiau raktinių žodžių, kurie padėtų žmonėms aptikti jus bei jūsų bendrovę.
Priklausymas netinkamoms grupėms. „LinkedIn“ galima rasti daugiau interesų grupių negu sekundžių vienoje paroje, tad gali būti sunku išsirinkti tinkamą. Jeigu nerandate priimtinos grupės tuomet visada galite prisijungti prie savo Alumni narių. Sekantis žingsnis – ieškokite tokių grupių kurios atitiktų jūsų bei jūsų bendrovės verslo sektoriaus interesus.
Nesidalinimas naudinga informacija. Vos tiks sukuriate puikų tinklaraščio įrašą ar publikuojate straipsnį nepamirškite pasidalinti informacija su „LinkedIn“ vartotojais. Be to, pravartu dalintis informacija, kurią randate kituose šaltiniuose. Paraginkite ir kitus dalytis naudingomis žiniomis. Kurkite žingeidaus ir iniciatyvaus asmens įvaizdį.
Atmestinas ryšių kūrimas. Kaip jau buvo minėta, nelaukite kol jums prireiks kieno nors pagalbos. Turite nuolatos plėsti ryšių ratą ir bandyti į jį įtraukti tuos žmones su kuriais jus sieja asmeniniai arba profesniai ryšiai. Nerekomenduotina stengtis užmegzti ryšius su nepažįstamais žmonėmis, nes jūsų tikslas - sukurti produktyvų ir profesionalų tinklą.
Neišnaudotas „LinkedIn“ užklausų skyrius. „LinkedIn Answers“ skyrius yra ta vieta, kurioje galite pademonstruoti savo profesines žinias. Socialinio tinklo nariai nuolatos užduoda jiems rūpimus profesinius klausimus, tad jei tik turite ką pasakyti, drąsiai rėžkite ką galvojate. Netingėkite savo atsakymų pagrįsti nuorodomis į naudingus interneto šaltinius, ypač tuos, kurie yra jūsų bendrovės tinklalapyje.
Užmiršta komanda ir darbuotojai. Vargu ar kviestumėte vyriausią bendrovės finansininką į „Facebook“ ratą, tačiau „LinkedIn“ yra visai kitas reikalas. Šis socialinis tinklas orientuojasi į profesinius ryšius, galite drąsiai kviesti bendradarbius prisijungti prie jūsų. Anksčiau ar vėliau jums gali prireikti šių žmonių pagalbos.