Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mitsubishi“ markės automobiliai yra siejami su vienu modeliu - „EVO“. Jeigu bent kiek domitės automobiliais, pats įdomiausias ir pats patraukliausias „Mitsubishi“ markės modelis dėvi „Evolution“ ženkliuką. Aišku nereikėtų nuvertinti kitų markės modelių, tačiau dėl kultinio „EVO“ statuso, likusieji šeimos nariai yra užgožiami jo šešėliu.
Didžiausią spaudimą visgi jaučia įprastos „Lancer“ modifikacijos, kurios tikrai negali prilygsta savo galingam ir pasipuikuoti mėgstančiam broliui. Tačiau galime džiaugtis, jog atsiranda drąsių žmonių, kurie nusprendžia tobulinti ir priglausti po savo sparnu standartinius „Lancer“ modelius.
Egzempliorius, kurį jūs matote savo spalvotuose ekranuose tikrai pakels įprastų „Lancer“ kartelę, o gal net ir pranoks kažkuriuos „Evolution“ ženkliuką dėvinčius automobilius. Kalvino mielas akiai „Lancer“, kaip ir visi, yra prigludęs prie žemės dėka „BC Racing“ koilų. Reguliuojamo aukščio amortizatorių nesimato, nes juos dengia pagal užsakymą pagaminta „Baby Blue“ spalva nudažyti ratlankiai.
Automobilį privesti prie tokio išvaizdos ir stovio užtruko keturis metus. Išleista daugybė pinigų ir laiko. O ką jau kalbėti apie kantrybę ir nervų ląsteles.
Po keturių metų sunkaus darbo, Kalvino patobulintas biednas „Lanceris“ tapo tikra pažiba. Aišku jam ant kaktos vis dar šviečia, jog tai nėra tikras „EVO“ šeimos atstovas, tačiau bent jau jis stengiasi būti savimi ir neseka tomis pačiomis pėdomis kaip jo didysis brolis.
„Mitsubishi“ markės automobiliai yra siejami su vienu modeliu - „EVO“. Jeigu bent kiek domitės automobiliais, pats įdomiausias ir pats patraukliausias „Mitsubishi“ markės modelis dėvi „Evolution“ ženkliuką. Aišku nereikėtų nuvertinti kitų markės modelių, tačiau dėl kultinio „EVO“ statuso, likusieji šeimos nariai yra užgožiami jo šešėliu.
Didžiausią spaudimą visgi jaučia įprastos „Lancer“ modifikacijos, kurios tikrai negali prilygsta savo galingam ir pasipuikuoti mėgstančiam broliui. Tačiau galime džiaugtis, jog atsiranda drąsių žmonių, kurie nusprendžia tobulinti ir priglausti po savo sparnu standartinius „Lancer“ modelius.
Egzempliorius, kurį jūs matote savo spalvotuose ekranuose tikrai pakels įprastų „Lancer“ kartelę, o gal net ir pranoks kažkuriuos „Evolution“ ženkliuką dėvinčius automobilius. Kalvino mielas akiai „Lancer“, kaip ir visi, yra prigludęs prie žemės dėka „BC Racing“ koilų. Reguliuojamo aukščio amortizatorių nesimato, nes juos dengia pagal užsakymą pagaminta „Baby Blue“ spalva nudažyti ratlankiai.
Automobilį privesti prie tokio išvaizdos ir stovio užtruko keturis metus. Išleista daugybė pinigų ir laiko. O ką jau kalbėti apie kantrybę ir nervų ląsteles.
Po keturių metų sunkaus darbo, Kalvino patobulintas biednas „Lanceris“ tapo tikra pažiba. Aišku jam ant kaktos vis dar šviečia, jog tai nėra tikras „EVO“ šeimos atstovas, tačiau bent jau jis stengiasi būti savimi ir neseka tomis pačiomis pėdomis kaip jo didysis brolis.