8-asis dešimtmetis tapo tikru iššūkiu reklamos verslui: politinė situacija buvo neaiški (pradedant Votergeito skandalu ir baigiant Prezidento Ričardo Niksono atsistatydinimu) ir kilo būtinybė išlaikyti tikėjimą tautos vertybėmis.
Pirmąją straipsnio dalį galite perskaityti čia
Buvo pradėta kampanija „Žvelk aukščiau, Amerika“ (Look up, America). Reklaminiuose filmukuose vaizduojamos tipinio amerikietiško gyvenimo akimirkos: nuo fermerių iki kantri muzikos atlikėjų ir amerikietiškojo futbolo varžybų.
1976 metų gegužę startavo nauja kampanija – trejus metus trukusios vartotojų įpročių studijos rezultatas. Jos reklaminiu šūkiu „Kola įkvepia gyvybės...“ („Coke Adds Life to...“) buvo siekiama pabrėžti gėrimo gaivumą ir jo potencialą tapti idealiu maisto, žaidimų ir laisvalaikio priedu. 1979 metais atėjo eilė kitai žinomai reklamai su amerikietiškojo futbolo žaidėju Džo Grynu ir dvylikamečiu Tomiu Okonu. Ši reklama laimėjo svarbiausią tarptautinį apdovanojimą reklamos pramonėje - „Clio“.
Kompiuterinis personažas
Devintasis dešimtmetis atnešė naują personažą – pirmąjį kompiuterinį veikėją, kurio net balsas buvo sukurtas dirbtinai. Jis vadinosi Maksas Hedrumas ir netruko užkariauti visų širdis: į Atlantos miesto klientų aptarnavimo centrą skambino daugybė žmonių, norinčių sužinoti daugiau apie šį keistą personažą ir net prašančių jo plakatų.
1989 metais atėjo Robino Beko ir jo „Pirmojo karto“ (First Time) eilė atskleisti vieną romantiškiausių „Coca-Cola“ pusių. Reklamoje rodomi pirmieji vaikinų ir merginų širdies dūžiai. Pabaigoje jie pasidalija pačiu garsiausiu pasaulio buteliuku. Tais pačiais 1989 metais pasirodė daina „Nerasi geriau už tą jausmą“(Can't Beat the Feeling), kuri tapo dar vienu tarptautiniu hitu.
Garsiojo šūkio „Always Coca-cola“ gimimas
1993 metais reklamos kūrėjų kūrybiškumą reziumavo du efektyvūs žodžiai: „Visada „Coca-Cola“ („Always Coca-Cola“). Buvo sukurtos 27 reklamos, pritaikytos skirtingiems vartotojų tipams. Naudotos tuo metu novatoriškos technologijos, pavyzdžiui, kompiuterinė animacija. Populiariausia reklama vadinosi „Šiaurės pašvaistė“ („Northern Lights"). Joje buvo vaizduojami baltieji lokiai, stebintys pašvaistę ir gurkšnojantys „Coca-Cola“.
Reklama su garsiais veidais
2000 metų sausis atnešė naują kampaniją: „Mėgaukis „Coca-Cola“ („Coca-Cola Enjoy“). Joje vėl ryškus kvietimas suvienyti pasaulio žmones ir pasiūlyti mažą stebuklą, kurį kasdieniam gyvenimui gali suteikti „Coca-Cola“. 2001 metų balandžio raktiniai žodžiai buvo „Gyvenimas yra skanus“ („Life Tastes Good“), aukštinantys šio prekės ženklo teigiamas vertybes kasdieniškose situacijose. Po dvejų metų gėrimą reklamuoja garsenybės – „Coca-Cola“... Tikra“ („Coca-Cola...Real“) reklamose pasirodo garsūs žmonės savo įprastoje aplinkoje. Reklamos su Penelope Cruz pamiršti neįmanoma: aktorė išmaukia buteliuką „Coca-Cola“, o paskui... atsirūgsta.
Parengta pagal coca-colaconversations.com, classicpopicons.com ir thecoca-colacompany.com inf.