Didžiausias iššūkis viešųjų ryšių agentūroms šiais laikais – būti pastebėtoms. Tai Žinių radijui sakė žurnalistas Aurelijus Katkevičius. Jis taip pat pasiūlė, ką tokiu atveju įmonės turi daryti.
„Į savo pašto dėžutę kasdien gaunu 60–70, iki 100 pranešimų spaudai pačiomis įvairiausiomis temomis, ir tai dažniausiai yra žudanti nuobodybė. Kartais tai man praverčia, nes aš pasiimu jų parodyti studentams, kaip daryti nereikia. Kad man kaip redaktoriui užkliūtų akis už kurio nors pranešimo spaudai, pasitaiko kartą per dvi savaites – geriausiu atveju“, – laidoje „Ačiū, kad atėjote“ sakė A. Katkevičius.
Pasak jo, spaudos pranešimų rašymo schemos tos pačios, renginių organizavimo – taip pat, tačiau sudominti auditoriją, anot A. Katkevičiaus, galima nuoširdžiu bendravimu socialiniuose tinkluose:
„Ką aš besąlygiškai matau kaip visiškai kitokį buvimo būdą, nors jis irgi jau banalėja, – išėjimas į socialinius tinklus ir paprastas, nuoširdus kasdienis bendravimas, bet būti nuoširdžiam irgi reikia mokėti. Jeigu įmonė išeina ir tiesiai bendrauja, ji gali laimėti daug daugiau nei pyškindama tuos pranešimus spaudai kas trečią dieną“, – sakė jis.
Parengė Ieva Kazlauskaitė