Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas automobilių gamintojas galvoja ne tik kaip sukurti naują modelį, kuris būtų populiarus visame pasaulyje. Kiekvienas automobilių gamintojas pagalvoja ir apie kitą, ne itin malonų scenarijų - automobilio utilizavimo scenarijų, kuomet nereikalingus automobilius reikia išardyti.
Vokiškų automobilių gamintoja specialų utilizavimo centrą atidarė 1994 metais, kuomet į aršius aplinkosaugininkus niekas nekreipė dėmesio. Vis dėlto, Vokietijoje atidarytas „BMW“ automobilių utilizavimo centras labai greitai sulaukė ir kitų pramonės žaidėjų dėmesio. Po keletos metų šiame centre buvo pradėti ardyti „Fiat“, „Renault“ ir net „Rover“ markės automobiliai.
Žemiau esančiame vaizdo reportaže, pamatysite kaip utilizavimo centre dirbantys specialistai pašalina oro pagalves, išleidžia skysčius, nuima kėbulo detales. Trumpai tariant - tvarkingai išardo „BMW“ automobilius ir prototipus, kurie į bendro naudojimo kelius daugiau niekada neišvažiuos.
Kiekvienas automobilių gamintojas galvoja ne tik kaip sukurti naują modelį, kuris būtų populiarus visame pasaulyje. Kiekvienas automobilių gamintojas pagalvoja ir apie kitą, ne itin malonų scenarijų - automobilio utilizavimo scenarijų, kuomet nereikalingus automobilius reikia išardyti.
Vokiškų automobilių gamintoja specialų utilizavimo centrą atidarė 1994 metais, kuomet į aršius aplinkosaugininkus niekas nekreipė dėmesio. Vis dėlto, Vokietijoje atidarytas „BMW“ automobilių utilizavimo centras labai greitai sulaukė ir kitų pramonės žaidėjų dėmesio. Po keletos metų šiame centre buvo pradėti ardyti „Fiat“, „Renault“ ir net „Rover“ markės automobiliai.
Žemiau esančiame vaizdo reportaže, pamatysite kaip utilizavimo centre dirbantys specialistai pašalina oro pagalves, išleidžia skysčius, nuima kėbulo detales. Trumpai tariant - tvarkingai išardo „BMW“ automobilius ir prototipus, kurie į bendro naudojimo kelius daugiau niekada neišvažiuos.