„Renault“ į Azerbaidžaną atvyko su bolidu, kuris turėjo keletą smulkių patobulinimų. Nors mes jų neišvydome ant kvalifikacijai paruoštų Formulės 1 bolidų, tačiau daugelis stebėdami penktadienio treniruotes pastebėjo, jog Nico Hulkenbergo bolidas turi papildomą oro paėmimo angą po priekiniu sparnu. Nors šis sprendimas dar nebuvo išbandytas lenktynių režimu, tačiau šis smulkus patobulinimas gali padėti „Renault“ bolidams priartėti prie varžovų.
„McLaren“, nepaisydama nuolatinių bėdų su „Honda“ varikliu, didžiulį dėmesį skiria bendram važiuoklės tobulinimui. Matote, 2017 metų reglamente yra mažytė spraga, kuria pasinaudoti gali kiekviena komanda. „Mercedes“ buvo pirmoji, kuri suskubo pasinaudoti šia spraga ir galinėje dalyje sumontavo papildomą galinį difuzorių. Dabar „McLaren“ pristatė savo „reglamento klaidos“ versiją.