Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors „Euro NCAP“ oficialius automobilių saugumo bandymus pradėjo 1997 metais, tačiau didžioji dauguma automobilius daužė nuo pat šešto dešimtmečio. Šioje srityje labiausiai išsiskyrė britai ir švedai, kurie skyrė pakankamai daug dėmesio automobilių saugumui.
Kadangi anksčiau automobilių saugumo niekas nevertino jokia organizacija tik patys gamintojai, nenuostabu, jog seni automobiliai tobulėjo žymiai lėčiau negu dabartiniai, ypač kai tema pasisuka link automobilių saugumo.
Egidijaus atsiųstame vaizdo klipe pamatysite kaip septintame dešimtmetyje buvo bandomas „MINI“, „Landcrab“ ir „MG B“ automobilių saugumas. Visi iki vieno turėjo pereiti tą patį testą - stiprų smūgį į betoninį bloką.
Nors „Euro NCAP“ oficialius automobilių saugumo bandymus pradėjo 1997 metais, tačiau didžioji dauguma automobilius daužė nuo pat šešto dešimtmečio. Šioje srityje labiausiai išsiskyrė britai ir švedai, kurie skyrė pakankamai daug dėmesio automobilių saugumui.
Kadangi anksčiau automobilių saugumo niekas nevertino jokia organizacija tik patys gamintojai, nenuostabu, jog seni automobiliai tobulėjo žymiai lėčiau negu dabartiniai, ypač kai tema pasisuka link automobilių saugumo.
Egidijaus atsiųstame vaizdo klipe pamatysite kaip septintame dešimtmetyje buvo bandomas „MINI“, „Landcrab“ ir „MG B“ automobilių saugumas. Visi iki vieno turėjo pereiti tą patį testą - stiprų smūgį į betoninį bloką.