• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors vartotojų teisių apsaugos specialistai visi kaip vienas kartoja, kad būtina skaityti užrašus net ir mažiausiomis raidėmis kelionių sutartyse, o į oro vežėjų taisykles nežvelgti lyg į formalumą, vis pasitaiko atvejų, kai šie „formalumai“ kaip reikiant sujaukia kelionių planus ir sugadina nuotaiką.

REKLAMA
REKLAMA

Neseniai spaudoje buvo aprašytas atvejis, kai gruodžio 23 dieną lietuviškoje bilietų rezervavimo sistemoje „HappyFLy„ užsisakiusiai du skrydžio bilietus oro bendrove „Ryanair“ klientai teko nemaloniai nustebti, kad bilietai iki kelionės datos pabrango ir bilietų platintojai ją informavo apie galimybę primokėti arba atgauti sumokėtus pinigus.

REKLAMA

Aviabilietus pratinančios įmonės UAB „Grupiniai pardavimai“ atstovas Tomas Vitkauskas komentuodamas situaciją sakė: „Bilietai buvo užsakyti gruodžio 23 dieną – paskutinę dieną prieš šventes ir į mūsų sąskaitą pinigai už bilietus įplaukė tik po švenčių. Klientė mūsų neinformavo apie padarytą apmokėjimą. Pats asmeniškai bandžiau su kliente susisiekti telefonu, siunčiau laiškus elektroniniu paštu. Laišku ir buvo parnešta žinia apie tai, kad bilietas pabrango“

REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovo teigimu, pigių skrydžių bendrovės bilietų nerezervuoja ir kol klientas padaro apmokėjimą, gali pasikeisti jų kaina: „Jei klientas apmoka, o pinigai vėluoja, bilietas gali pabrangti. Šį pabrangimą lemia du dalykai: didelis elektroninių paieškų skaičius per tam tikrą laikotarpį ir didelę bilietų paklausa – kuo daugiau viena kryptimi išperkama bilietų, tuo labiau brangsta šios krypties bilietai.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot T. Vitkausko, klientei buvo pasiūlyta keisti aviakompaniją ir kelionės laiką, bet nė vienas iš šių variantų jai nebuvo priimtinas.

Į klausimą, ar yra buvę panašių atvejų, pašnekovas sakė: „Būna atvejų, kai taip nutinka, tai žmogus gali sumokėti skirtumą arba kompanija jam grąžina pinigus. Užsakymo metu atsiunčiamas laiškas, kuriame klientas įspėjamas, kad už skrydį privalo sumokėti kuo greičiau. Po šio atvejo nutarėme siųsti klientams specialų laišką, kuriame nurodoma, kad užsakymas nėra patvirtintas, kol negaunama laiško apie jo patvirtinimą.“

Apie nesusipratimus perkant aviabilietus pašnekovas sakė: „Būna atvejų, kad žmogus rezervuoja skrydžio datą, o apmoka po savaitės, dviejų ar net likus trims dienoms iki skrydžio ir paskui stebisi, kad bilietas brango. Reguliariųjų reisų rezervacijos galioja parą ir būna griežtai nurodyta iki kurios valandos privalu apmokėti, o šiuo atveju apmokėjimas turi padaromas kaip įmanoma greičiau.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų