Tačiau ekspertai ragina pirkėjus neapsigauti – esą maistas parduotuvėse pinga ne dėl geros verslininkų širdies, o pasaulinių tendencijų ir sumenkusių naftos kainų. Tuo tarpu pirkėjai pasidalija į kelias stovyklas – vieni džiaugiasi, kad kišenėje liks daugiau pinigų, o kiti tvirtina perkantys ne tai, kas pigu, o tai, kas kokybiška.
Dar šių metų vasarį vienas didžiausių tinklų „Maxima“ paskelbė atpiginantis 1000 būtiniausių prekių. O praėjus keliems mėnesiams skelbiama, kad sąrašas papildomas dar 500 produktų, jie pinga vidutiniškai 12 procentų.
Į kainų karą įsivėlę prekybos tinklai žada neapsiriboti jau atpigusiomis prekėmis ir ketina produktų sąrašus dar pildyti. Patys tinklai tvirtina, kad kainų mažinimas susijęs ir su netrukus į Lietuvą įžengsiančiu Vokietijos mažmeninės prekybos tinklu „Lidl“. Plačiau – TV3 vaizdo reportaže.