• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šalyje, kurioje nėra daugelį metų puoselėjamų tradicijų, nereikia stebėtis, jog jos bendro naudojimo keliais rieda toks gausus automaniškų hibridų kiekis. Turime omenyje ne „Toyota Prius“ ar „Lexus RX“, o štai tokius unikalius projektus kaip štai šis „Porsche 911“ su „Chevrolet“ inžinierių sukurtu 8 cilindrų motoru.
Tačiau šio automobilio savininkas, vieną penktadienio vakarą kalbėdamas su bendraminčiais užsimanė savomis rankomis sukonstruoti netradicinį projektą. Jis norėjo iš visiškos lupenos pagaminti automobilį su kuriuo būtų galima dalyvauti mėgėjiškose auto-sporto varžybose ar karts nuo karto išvažiuoti pasivažinėti po apylinkes.

Šalyje, kurioje nėra daugelį metų puoselėjamų tradicijų, nereikia stebėtis, jog jos bendro naudojimo keliais rieda toks gausus automaniškų hibridų kiekis. Turime omenyje ne „Toyota Prius“ ar „Lexus RX“, o štai tokius unikalius projektus kaip štai šis „Porsche 911“ su „Chevrolet“ inžinierių sukurtu 8 cilindrų motoru.
Tačiau šio automobilio savininkas, vieną penktadienio vakarą kalbėdamas su bendraminčiais užsimanė savomis rankomis sukonstruoti netradicinį projektą. Jis norėjo iš visiškos lupenos pagaminti automobilį su kuriuo būtų galima dalyvauti mėgėjiškose auto-sporto varžybose ar karts nuo karto išvažiuoti pasivažinėti po apylinkes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00


001


Kaip matote nuotraukose, automobilis turėjo pasikeisti kardinaliai.
Vidurio amžiaus krize dar nesegantis automanas už kelis tūkstančius dolerių įsigijo naudotą, 1986 metų gamybos „Porsche Carrera 3.2“ su 290 tūkst. kilometrų rida. Kitame Jungtinių Valstijų gale surastas automobilis buvo pakankamai neblogo stovio ir su keliais kaprizais sugebėjo naująjį šeimininką parvežti namo.
Tik sugrįžęs namo, vyro rankose atsidūrė atsuktuvas, lipni juosta ir „WD-40“. Trys svarbiausi kiekvieno vyro įrankiai, kurie padeda išsisukti iš bet kokios situacijos. 

REKLAMA

1


Sekantis žingsnis, išsukti kiekvieną varžtelį, nuimti kiekvieną detalę ir išsiaiškinti kokios būklės yra „911“ kėbulas. Nors mašina buvo pagaminta 1986 metais, tačiau rūdžių skaičius buvo minimalus. Keletas rūdžių židinių ten, keletas rūdžių židinių ten. Nieko baisaus.
Didžiausias iššūkis - tinkamai išmatuoti naujų sparnų ilgį ir plotį, nes padarius bent vieną klaidą, atgal nebesugrįši, nes prieš akis stovės automobilis su išpjautais sparnais.

REKLAMA
REKLAMA

2


03


3


Keliaujame toliau - kėbulo paruošimas dažymui. Uždėjus visas naujas kėbulo detales, kurios buvo būdingos „911 RSR“ modeliui, laikas trumpam su automobiliu atsisveikinti ir išleisti jį trumpų atostogų . Projekto autoriui - atostogos, o automobiliui - savotiškas masažas dažymo kameroje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6


7


8


Automobiliui sugrįžus namo - lieka tik smulkmenos, Sumontuoti priekinius ir galinius žibintus, įdėti visas interjero detalės, prisukti paskutinį varžtelį, degalų baką pripildyti benzinu ir pasukti raktelį, kuris leistų pasidžiaugti nuostabiu „Porsche“ variklio skambėsiu. Tačiau yra vienas riebus BET. Projektas dar nebuvo baigtas, nes projekto autorius norėjo, jog gale būtų sumontuotas „Chevrolet“ inžinierių sukurtas 8 cilindrų agregatas. Tas pats, kuris kadaise buvo montuojamas į „Chevrolet Corvette“.

REKLAMA

14


17


18


Geriausia dalis yra ta, jog „Chevrolet“ 8 cilindrų varikliai parduodami kaip kokia nors sausainių pakuotė. Sumokate prašomą sumą ir po savaitės jūsų garaže stovi dėžė, kurioje yra visi komponentai. Pradedant varikliu ir baigiant tvirtinimais, radiatoriumi ir kitomis detalėmis, kurios reikalingos atlikti šią konversiją. Reikia tik vadovautis dėžėje esančiomis instrukcijomis ir tikėtis, jog viską atlikote teisingai.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų