„Pogea Racing“ specialistai nusprendė, jog atėjo metas itališkam automobiliui suteikti ne tik puošnesnius ratlankius ar seksualiau atrodantį galinį buferį, bet ir nemažą pastiprinimą variklio skyriuje.
Standartinėje konfigūracijoje 1.75 litro, keturių cilindrų motoras išvysto 240 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. To pilnai pakanka maždaug 1000 kilogramų sveriančiam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.1 sekundės ir pasiekti 257 km/val. maksimalų greitį.
Automobilis išvažiavęs iš „Pogea Racing“ dirbtuvių, į „4C“ sumontuotas variklis išvystys ne 240, o 318 arklio galių ir 455 Nm sukimo momentą. Su galingesniu varikliu „4C“ iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3.8 sekundės ir pasieks 305 km/val. maksimalų greitį.
„Pogea Racing“ padirbėjo ne tik ties variklio skyriumi. „Pogea“ specialistai šiam modeliui iš anglies pluošto pagamino priekinį buferį, galinį difuzorių ir galinį spoilerį, kuris pasak „Pogea Racing“ atstovų sugeba sukurti 35 kilogramų prispaudžiamąją jėgą.
Atnaujinimų sąraše taip pat yra naujos spyruoklės, leidusios sumažinti kėbulo prošvaisą 50 milimetrų. Nereikėtų užmiršti ir „XCUT“ firmos ratlankių, kurie buvo apauti „Michelin“ firmos padangomis.
Taigi, kiek kainuoja „Pogea Racing“ paslaugos? Patobulinimų komplektas jums atsieis 79 tūkst. eurų. Į šią kainą įeina ne tik naujos kėbulo detalės, ratlankiai ir kiti komponentai, bet ir pats automobilis.