Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tomasz Kasperczyk ir jam asistavęs šturmanas gali drąsiai sakyti, jog buvo per plauką nuo labai kraupios avarijos. „ERC“ čempionate dalyvaujantį ekipažą nuo potencialių rimtų traumų išgelbėjo kelio atitvaras.
Lenkų ekipažo vairuotojas, viename iš pirmosios dienos greičio ruožų išslydo iš posūkio ir labai stipriai su „Ford Fiesta“ šonu trenkėsi į kelio atitvarą, kuris, daugelio ekspertų nuomone, išgelbėjo jiems gyvybes.
Nors modernūs lenktyniniai automobiliai yra saugūs, tvirti ir gali atlaikyti itin didžiulius smūgius, tačiau kas žino kaip būtų atrodžiusi „Ford Fiesta“ po ilgo kūlversčių maratono, kuris būtų laukęs ekipažo, jeigu automobilis nebūtų atsitrenkęs į atitvarą.
Tomasz Kasperczyk ir jam asistavęs šturmanas gali drąsiai sakyti, jog buvo per plauką nuo labai kraupios avarijos. „ERC“ čempionate dalyvaujantį ekipažą nuo potencialių rimtų traumų išgelbėjo kelio atitvaras.
Lenkų ekipažo vairuotojas, viename iš pirmosios dienos greičio ruožų išslydo iš posūkio ir labai stipriai su „Ford Fiesta“ šonu trenkėsi į kelio atitvarą, kuris, daugelio ekspertų nuomone, išgelbėjo jiems gyvybes.
Nors modernūs lenktyniniai automobiliai yra saugūs, tvirti ir gali atlaikyti itin didžiulius smūgius, tačiau kas žino kaip būtų atrodžiusi „Ford Fiesta“ po ilgo kūlversčių maratono, kuris būtų laukęs ekipažo, jeigu automobilis nebūtų atsitrenkęs į atitvarą.