Tačiau „Mano VMI“ profilį patikrinęs mokėtojas informacijos ten neranda arba pateikta neaktuali informacija. Tokie pranešimai yra siunčiami automatiškai, primenant apie deklaracijų pateikimo prievolę, apie įvykdytą paslaugą ir t.t. VMI atsiprašo mokėtojų už sutrukdymą, tačiau rekomenduoja visada pasitikrinti „Mano VMI“ profilį gavus laišką iš VMI – personalizuota informacija padeda laiku įvykdyti mokestines prievoles, išvengti baudų ar delspinigių.
VMI primena, jog konsultuotis mokesčių klausimais galima paskambinus į Mokesčių informacijos centrą (toliau – MIC) trumpuoju telefonu 1882. Taip pat išsamią informacija gyventojai gali rasti apsilankę VMI interneto svetainėje www.vmi.lt. Bendro pobūdžio konsultacijas VMI specialistai gyventojams teikia ir socialiniame tinklapyje „Facebook“ esančiame VMI sistemos profilyje, adresu https://www.facebook.com/valstybinemokesciuinspekcija