• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Muscle“ tipo automobiliai niekada nebuvo diskretiški ir kuklūs. Jeigu reikėtų apibūdinti kiekvieną „Muscle“ tipo automobilį, reikėtų naudoti žodžio - diskretiškas, antonimą.
Kiekvienas automobilių gamintojas kurdamas modernų „Muscle“ tipo modelį, iš pradžių atlieka įvairiausius tyrimus ir apklausas, kurių dėka galima sužinoti potencialių pirkėjų norus bei pageidavimus. Nors bendro naudojimo keliams skirti modeliai stengiasi atrodyti santūriai, tačiau tik kai bent vienas „Muscle“ tipo automobilis patenka į automanų rankas - jis pasikeičia kardinaliai. Štai šis „Ford Mustang“ galėtų būti puikus pavyzdys.
Tai - „Agent 47“ dirbtuvių darbas. Liberaliausioje valstijoje įsikūrusios dirbtuvės specializuojasi keliose srityse, tačiau „Agent 47“ mėgstamiausia veikla - auto-sporto varžyboms ruošti tokius automobilius kaip „Ford Mustang“.

„Muscle“ tipo automobiliai niekada nebuvo diskretiški ir kuklūs. Jeigu reikėtų apibūdinti kiekvieną „Muscle“ tipo automobilį, reikėtų naudoti žodžio - diskretiškas, antonimą.
Kiekvienas automobilių gamintojas kurdamas modernų „Muscle“ tipo modelį, iš pradžių atlieka įvairiausius tyrimus ir apklausas, kurių dėka galima sužinoti potencialių pirkėjų norus bei pageidavimus. Nors bendro naudojimo keliams skirti modeliai stengiasi atrodyti santūriai, tačiau tik kai bent vienas „Muscle“ tipo automobilis patenka į automanų rankas - jis pasikeičia kardinaliai. Štai šis „Ford Mustang“ galėtų būti puikus pavyzdys.
Tai - „Agent 47“ dirbtuvių darbas. Liberaliausioje valstijoje įsikūrusios dirbtuvės specializuojasi keliose srityse, tačiau „Agent 47“ mėgstamiausia veikla - auto-sporto varžyboms ruošti tokius automobilius kaip „Ford Mustang“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Įkvėpti įvairiausių filmų, kuriuose pagrindinį vaidmenį atliko „Ford Mustang“, Kalifornijoje įsikūrusių dirbtuvių specialistai į grėsmingai atrodantį kėbulą įkrovė 6.0 litrų darbinio tūrio, 420 arklio galių ir 520 Nm sukimo momentą išvystantį agregatą, išmėtė visas nereikalingas detales, o reikalingas pagamino iš aliuminio ir anglies pluošto. Šios ir kitos priemonės padėjo automobilio svorį sumažinti iki 1380 kilogramų ir pasiekti nepriekaištingą 50:50 svorio paskirstymą tarp ašių.
Kadangi šio projekto tikslas buvo sukurti konkurencingą, pajėgų automobilį tinkantį žiedinėms lenktynėms, standartinių detalių galinčių jį susieti su „Ford Mustang Boss“ yra labai mažai. Tačiau amerikiečių užsispyrimas ir įdirbis atsipirko su kaupu.



GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų