Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Klasikinių automobilių lenktynės pastaruoju metu sulaukia vis daugiau ir daugiau entuziastų dėmesio. Kiekvieną mėnesį, įvairiuose pasaulio kampeliuose įvyksta klasikinių automobilių „Track Day“ renginiai į kuriuos atvyksta šimtus tūkstančių eurų kainuojančių automobilių vairuotojai.
Įprastai, daugelis klasikinių automobilių lenktynių dalyvių varžybų metu elgiasi santūriai ir esant reikalui į priekį praleidžia greitesnį varžovą, tačiau kartais „Track Day“ tipo renginiuose sudalyvauja ir daugiau ambicijų turintys vairuotojai, kurie net ir matydami artėjantį varžovą nenori nusileisti ir praleisti. Netrukus tarp dviejų labai retų ir brangių automobilių prasideda kvapą gniaužianti dvikova, kuri anksčiau ar vėliau baigiasi didžiuliu ugnies kamuoliu.
Adrianas Wilmottas, britiško „Aston Martin“ vairuotojas, puikiai žino ką reiškia saugiklio perdegimas ir kaip širdis pradeda plakti smarkiau, kai matai artėjančią apsauginę sieną, pastatytą iš padangų.
Smagu ir gražu, kol nenutinka kas nors baisaus.
Klasikinių automobilių lenktynės pastaruoju metu sulaukia vis daugiau ir daugiau entuziastų dėmesio. Kiekvieną mėnesį, įvairiuose pasaulio kampeliuose įvyksta klasikinių automobilių „Track Day“ renginiai į kuriuos atvyksta šimtus tūkstančių eurų kainuojančių automobilių vairuotojai.
Įprastai, daugelis klasikinių automobilių lenktynių dalyvių varžybų metu elgiasi santūriai ir esant reikalui į priekį praleidžia greitesnį varžovą, tačiau kartais „Track Day“ tipo renginiuose sudalyvauja ir daugiau ambicijų turintys vairuotojai, kurie net ir matydami artėjantį varžovą nenori nusileisti ir praleisti. Netrukus tarp dviejų labai retų ir brangių automobilių prasideda kvapą gniaužianti dvikova, kuri anksčiau ar vėliau baigiasi didžiuliu ugnies kamuoliu.
Adrianas Wilmottas, britiško „Aston Martin“ vairuotojas, puikiai žino ką reiškia saugiklio perdegimas ir kaip širdis pradeda plakti smarkiau, kai matai artėjančią apsauginę sieną, pastatytą iš padangų.
Smagu ir gražu, kol nenutinka kas nors baisaus.