Taigi, dabar šiek tiek apie projektą. Jau žinote, kad priekyje bus sumontuotas „S14“ benzininis motoras, kuriuo džiaugiasi visi „E30 M3“ savininkai. Tačiau pakeitimų buvo atlikta ir daugiau.
Priekyje buvo sumontuotos „320 iS“ sėdynės, o gale „635 CSi“ sėdynės. Bet, tai yra smulkmenos. Laikas pasižiūrėti į rimtesnes modifikacijas.
Pats brangiausias komponentas (neskaitant variklio) yra „Getrag“ penkių bėgių mechaninė pavarų dėžę, kuri kadaise „tupėjo“ 5 serijos (E28) „BMW“. Vairo stebulė atkeliavo iš „E21 323i“, o spyruokles pagamino „Ireland Engineering“ specialistai. Naujos spyruoklės buvo suporuotos su standartiniais „tii“ amortizatoriais.
Variklio modifikacijų sąrašas yra pakankamai trumpas : „VSR“ stūmokliai ir alkūninis velenas, „GPA“ išmetimo sistema, šalto oro paėmimo sistema, tarpinis suslėgto oro aušintuvas ir dar keletas smulkmenų, kurios priverčia šį klasikinį „BMW“ skrieti su vėjeliu.
Puikūs projektai privalo ne tik išvysti dienos šviesą, bet ir sulaukti tinkamo automobilių mėgėjų dėmesio. Kiekvienas projektas yra vertas dėmesio, tad nelaukite ir parodykite saviškį! Įsidėsime fotoaparatą, karštų sumuštinių, tepalo kokteilį ir atvyksime į svečius padaryti reportažo. Reikia - tiesiog susisiekti!
[email protected]