Pagal nusistovėjusią tradiciją pirmenybes vainikavo surengtos 4 valandų lenktynės, kurių dalyviai šįkart varžėsi dėl šio renginio iniciatoriaus spaudos namų "ARX Baltica" taurės bei kitų prizų.
Prie 4 valandų lenktynių starto linijos išsirikiavo 24 automobiliai (dėl šalyje vykusių rinkimų į Kačerginę neatvyko ukrainiečiai), tačiau žiūrovai liko patenkinti lenktynininkų kovingumu ir azartu.
Be lenktynininkų pagrindą sudariusių Lietuvos sportininkų, žiūrovai išvydo ir mišrią "Automotoprojektų" pirmąją komandą, kurioje be nenuilstančio Dovilo Čiutelės varžėsi ir latviai Janis Vankas bei Zigmundas Ločas, vairavę "Seat Ibiza" automobilį.
Nors šiai ekipai nebuvo lemta kirsti finišo linijos dėl sugedusios automobilio pavarų dėžės, tačiau tai vieni iš nedaugelio užsieniečių, pasirenkančių tik pernai startavusias 4 val. lenktynes.
Lenktynių pradžia regis dideles intrigos nežadėjo. Paskui iš pirmųjų pozicijų startavusias "Adampolio", "Eurospynų", "RIMO", Lietuvos "Alfa Romeo" klubo ir Šiaulių ASK "Sliko" komandas driekėsi kitų lenktynininkų peletonas.
Tačiau po apsilankymo techninio aptarnavimo zonoje ir pasikeitus komandų lenktynininkams užvirė dar aršesnė kova. Ilgai spartą diktavusį raudonąjį "Adampolio", "AGM Kit Car" jau lenkė "Eurospynų" BMW M3 GTR.
Netrukus šios ekipos narys Robertas Kupčikas nuvažiuoja greičiausią ratą. Tai jam pavyko padaryti sukant 85-ąjį Kačerginės "Nemuno žiedo" trasos ratą, kuriame lenktynininkas sugaišo 1 min. 19,751 sek.
Pajutęs, kad lyderio estafetė gali išslysti iš rankų, jau po trijų ratų dar didesnę spartą išvysto tituluočiausias šalies žiedininkas Ramūnas Čapkauskas, kartu su Vidu Čebatavičiumi atstovavęs "Adampolis Racing Team" pirmajai komandai. Naujas R. Čapkausko orientyras - 1 min. 19,165 sek.
Nors šio rezultato niekam nepavyko pagerinti, tačiau geriausias rato įveikimo laikas šiai ekipai negarantavo lenktynių laimėtojų laurų. Tad "Adampolio" sportininkams, pergalingai baigusiems ne tik pavasarį Kačerginėje vykusias 4 val. lenktynes "Kauno grūdų" taurei laimėti, bet ir Palangoje rengiamas 1003 km lenktynes, nepavyko pakartoti šių laimėjimų.
Išsekus 4 valandų laiko limitui pirmieji šių lenktynių finišo liniją kirto "Eurospynų" komandai atstovavę R. Kupčikas su Andriumi Pikeliu, kuriems spaudos namų "ARX-Baltica" generalinis direktorius Rolandas Dovidaitis kartu su Lietuvos automobilių sporto federacijos prezidentu Romu Austinsku įteikė įspūdingą taurę.
Nugalėtojai per 4 val. nuvažiavo 159 Kačerginės "Nemuno žiedo" trasos ratus, sudarančius 532,65 kilometro atstumą.
Atsilikę 4 ratais, antri finišavo "Adampolis Racing Team" pirmosios komandos sportininkai, o aukštą trečiąją vietą iškovojo "RIMO" ekipos Rimgaudo Statnicko ir Sauliaus Vitkausko duetas, vairavęs "Honda Civic" ir nuo antrųjų prizininkų atsilikęs vos vienu ratu.
Ketvirtąją-šeštąją bendrosios įskaitos vietas užėmusios "Auto Akstės" antrosios, bei "Sliko" ir "Trasero" komandų lenktynininkų atkaklios varžytuvės baigėsi irgi tik vieno rato persvara. Ketvirtieji prizininkai įveikė 148, penktieji - 147, o šeštieji - 146 ratus.
Atkaklios varžybos neapsiėjo be avarijų. Bene rimčiausią patyrė "Ataka Racing" sportininkas Rokas Knyva, kurio vairuojama "Honda Civic Type-R" apvirto, tačiau pats lenktynininkas nenukentėjo.
Prieš 4 val. lenktynes su sezonu atsisveikino pajėgiausi Lietuvos ir Baltijos šalių žiedininkai.
Masiškiausios buvo nacionalinės klasės lenktynės, kuriose prie starto linijos išsirikiavo 17 automobilių. Pirmąsias šeštadienį vykusias lenktynes laimėjo latviai Uldis Timakas, Martinas Kalninis ir Agris Petrovskis.
Gana kukliai su BMW 320 debiutavo Dovilas Čiutelė, užėmęs devintąją bendrosios įskaitos vietą, o tokį pat automobilį vairavęs Klaudijus Jurkša liko keturioliktas.
Sekmadienį irgi dominavo latviai Armandas Keišas, Didzis Pope ir U. Timakas, o K. Jurkša ir D. Čiutelė buvo priversti tenkintis aštuntąja-devintąja vietomis.
Tik po keturis lenktynininkus abi dienas varžėsi B2000 ir S1600 automobilių klasėse. Pirmąsias lenktynes galingesnėje klasėje su "Honda Integra Type-R" laimėjo Paulius Krukauskas, o antrosiose sėkmė lydėjo latvį Egoną Lapinį.
S1600 klasėje rungtyniavusių sportininkų ginčą pirmąją varžybų dieną laimėjo Marius Slaboševičius, vairavęs "Volkswagen Polo". Tačiau sekmadienį triumfavo latvis Lauris Vidžis, su trečios modifikacijos "Volkswagen Golf" pralenkęs ne tik visus savo klasės konkurentus, bet ir trims sportininkams, vairavusiems galingesnius B2000 klasės automobilius.
Lietuvoje buvusi gana populiari "Baltic GT" klasė LASF žiedinių lenktynių komiteto sprendimu šiemet reorganizuota į "Baltic Open" klasę.
Nauja buvo ir tai, kad "Baltic Open" klasės dalyviai per varžybas privalėjo įveikti ne nustatytą trasos ratų, o laiko - vienos valandos - limitą. Atrodo, kad naujovė, sekmadienį patraukusi 10 komandų dėmesį, pasiteisino.
Šiose permaininga ir atkaklia kova pasižymėjusiose valandos lenktynėse triumfavo "Adampolis Racing Team" pirmoji komanda, per 1 valandą apsukusi 44 "Nemuno žiedo" trasos ratus.
Nuo nugalėtojų atsilikę ratu, antri finišavo "Eurospynų" komandos sportininkai.
Trečiąją vietą tarp šios klasės sportininkų iškovojo vienas "Shevrolet Chorvete" automobilį vairavęs Eugenijus Tumalevičius, per 1 val. laiko limitą nuvažiavęs 40 ratų.
Tiek pat ratų įveikė ir ketvirtąją vietą užėmęs "Žaibelio" atstovas P. Krukauskas, tačiau nuo trečiosios vietos jį skyrė mažiau nei 1 min.
Penktąją ir šeštąją vietas "Baltic Open" klasėje užėmė "Padvaiskas ir Ko" bei "Varovo" komandos.