• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

ADAC yra didžiausias nacionalinis automobilių klubas Vokietijoje, kurį vienija tūkstančiai narių. Kitaip negu paprasti automobilių klubai, Vokietijoje veikianti organizacija atlieka įvairiausius automobilių bandymus. Pradedant lempučių testais ir baigiant naujų automobilių saugumo bandymais.
Dresdeno mieste įsikūręs ADAC organizacijos bandymų poligonas, neseniai atliko keletos kabrioletų saugumo bandymus. Įprastai, organizacija galėtų paskelbti rezultatus, kuriuos galėtume aptarti, tačiau vietoj to, ADAC nusprendė pademonstruoti kaip vyksta kabrioletų saugumo bandymai.
Naujausiuose bandymuose dalyvavo keturi, visiškai nauji kabrioletai : Opel Cascada, Renault Megane CC, Peugeot 308 CC ir Volkswagen Golf.

ADAC yra didžiausias nacionalinis automobilių klubas Vokietijoje, kurį vienija tūkstančiai narių. Kitaip negu paprasti automobilių klubai, Vokietijoje veikianti organizacija atlieka įvairiausius automobilių bandymus. Pradedant lempučių testais ir baigiant naujų automobilių saugumo bandymais.
Dresdeno mieste įsikūręs ADAC organizacijos bandymų poligonas, neseniai atliko keletos kabrioletų saugumo bandymus. Įprastai, organizacija galėtų paskelbti rezultatus, kuriuos galėtume aptarti, tačiau vietoj to, ADAC nusprendė pademonstruoti kaip vyksta kabrioletų saugumo bandymai.
Naujausiuose bandymuose dalyvavo keturi, visiškai nauji kabrioletai : Opel Cascada, Renault Megane CC, Peugeot 308 CC ir Volkswagen Golf.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

ebfda67d94e46a85aa6c866bebdc2


 
Taigi, kaip vyksta kabrioletų saugumo bandymai? Kiekvienas automobilis uždedamas ant specialios platformos, kuri veikia kaip katapulta. Dar prieš pradedant saugumo bandymą, platforma pakreipiama 23 laipsnių kampu, o tada prasideda smagumai.
Paspaudus „Start“ mygtuką, platforma įsibėgėja iki 48 km/val. Pasiekus šį greitį platforma-katapulta išmeta automobilį iš savo glėbio, o saugumo bandymą stebintys ekspertai po to įvertiną kaip kabrioletui sekėsi apsaugoti savo keleivius.
Geriausiai šiuose saugumo bandymuose pasirodė naujausias Opel kabrioletas Cascada. Vokiškas kabrioletas gavo mažiausiai baudos taškų, o ekspertai apžiūrėję automobilį teigė, kad keleivių apsauga avarijos atveju yra gera. Saugumo testą stebėję ekspertai teigia, kad automobilis gali pasigirti geriausia gale sėdinčių keleivių apsauga klasėje.
Antroje vietoje liko Renault Megane CC. Ekspertai šiam automobiliui negailėjo gerų žodžių. Gale sėdinčių keleivių saugumas įvertintas aukščiausiu balu, tuo tarpu priekyje sėdinčių keleivių saugumas įvertintas vidutiniškai.
Kuo prancūziškas kabrioletas nusileido Opel Cascada? Ekspertai teigia, kad apvirtus automobiliui, priekyje sėdintys keleiviai neišvengtų traumų. Daugiausiai nerimo kelia pavėluotai išsiskleidusios oro pagalvės.
Trečioje pozicijoje - Peugeot 308 CC. Priekinis statramstis atlaikė smūgį, tačiau dėl prastų saugos diržų įtempėjai nesugebėjo apsaugoti priekyje sėdinčių keleivių. Avarijos atveju, kiekvienas automobilyje sėdintis keleivis su galva liestų asfaltą.
Paskutinę, ketvirtą vietą užėmė - Volkswagen Golf. Automobilis gavo daugiausiai baudos taškų - net 3.6 ( Opel Cascada gavo tik 1.2). Pasak ekspertų, vokiškas kabrioletas turi keletą trūkumų. Avarijos atveju, priekinis statramstis neatlaikytų smūgio, susilankstytų ir greičiausiai pražudytų savo keleivius.
Kritikos taip pat sulaukė saugos diržų įtempėjai, kurie avarijos atveju nesugeba apsaugoti savo keleivių. Tiek priekyje, tiek gale sėdintys keleiviai avarijos atveju su savo galva liestų asfaltą.
Jeigu neužtenka nuotraukų, visada galite pasižiūrėti vaizdinę medžiagą.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų