Tobulinant skubios pagalbos suteikimo sistemą nuo 2011 m. sausio 1 d. BPC pavesta vykdyti operatyvųjį pagalbos tarnybų, išskyrus policijos, pajėgų valdymą (BPC įstatymo 10 str. 5 p.), vidaus reikalų ir sveikatos apsaugos ministrai nustatė šio operatyviojo valdymo tvarką. BPC Klaipėdos (nuo 2011 m. vasario 14 d.) ir Vilniaus (nuo š.m. rugsėjo 26 d.) centruose buvo įrengtos modernios kompiuterizuotos darbo vietos GMP dispečeriams, į tai investuotos ES struktūrinės paramos fondų lėšos. Be to, Vyriausybės 2012–2016 m. programos 447 punkte įtvirtinta nuostata, kurioje yra numatyta greitosios pagalbos tarnybų pajėgų valdymą integruoti į Bendrojo pagalbos telefono numerio 112 tinklą.
Tačiau Vilniaus GMPS vadovas, baigiant įrengti BPC Vilniaus centrą, kai neliko preteksto nesiintegruoti į BPC, nuo š.m. rudens pradėjo aktyvią šmeižto kampaniją. Žiniasklaidai ir valstybės institucijoms teikiama iškraipyta informacija apie BPC darbą, keliami ultimatumai, reikalaujama integruoti BPC valstybinę informacinę sistemą BPCIS su taip vadinamąja GMPS IS (pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus pastaroji net nėra laikoma informacine sistema ir gali būti naudojama tik vidaus administravimui).
2013 m. rugsėjo 26 d. BPC nutraukus senos informacinės sistemos eksploataciją, Vilniaus GMPS buvo pasiūlyta suteikti prieigą prie naujos sistemos ir nemokamai naudotis jos resursais, deja, Vilniaus GMPS į šį siūlymą nereagavo.
Deja, nežiūrint į teisės aktų reikalavimus, GMP įstaigos akivaizdžiai vengia numatyto skambučių numeriais 03, 103, 033 administravimo funkcijos perdavimo ir GMP dispečerinių tarnybų integravimo į BPC. Be to, nuo 2011 m. GMP įstaigose (Vilniaus, Kauno GMPS, vėliau ir kitose) pradėta investuoti diegiant atskirus ir skirtingus sprendimus, skirtus pagalbos skambučių administravimui ir greitosios medicinos pagalbos pajėgų valdymui užtikrinti, atskiro skaitmeninio radijo ryšio tinklui diegti. Pagal Centrinio viešųjų pirkimų portalo informaciją tam 2011-2013 m. išleista apie 19 mln. Lt. Be to, pradėta aktyviai kalbėti apie atskiro naujo GMP numerio 113 įvedimą. Taigi nesinaudojant jau įsigytomis BPC technologinėmis priemonėmis imta kurti atskirą GMP dispečerinių tarnybų tinklą, investuojant į jį Valstybinių ligonių kasų lėšas (yra ir išimčių – Panevėžio GMPS naudoja VRM skaitmeninio radijo ryšio tinklą ir BPC infrastruktūrą, Marijampolės GMPS diegia jį, Telšių GMPS svarsto tokią galimybę).
Vienašališkų pareiškimų, kaltinančių BPC, tikimasi ir ateityje, siekiant atsiriboti nuo šio centro veiklos ir nutraukti su juo ryšius, nors tai gali kelti akivaizdžią grėsmę žmonių sveikatai ir gyvybei. Beje, Europos Sąjungoje numeris 113 veikia tik 4 valstybių teritorijoje – Italijoje, Slovėnijoje ir Liuksemburge tai yra policijos telefonas, ir tik Latvijoje neseniai įvestas toks greitosios medicinos pagalbos telefonas. Tiesą sakant, GMP įstaigų asociacijos atstovai pripažino, kad net nebandė įvertinti tokio numerio įvedimo teisinių ir finansinių aspektų.