Kaip reikia bėgti, lyg mergaitė? Kaip mergaitės meta kamuolį? Kaip muštumeis, jei tavęs paprašytume muštis kaip mergaitė? Štai tokie bei panašūs klausimai buvo užduoti dalyviams naujojoje „Always“ reklamoje. Pagrindinis šių klausimų bei reklamos tikslas – parodyti seniai nusistovėjusius stereotipus apie mergaites bei juos paneigti.
Pirmojoje reklamos dalyje pamatysite, kokie stereotipai apie mergaites iš tiesų egzistuoja. Antrojoje – stereotipai paneigiami, ne kieno kito, bet pačių mergaičių, kurios į straipsnio pradžioje užduotus klausimus atsako pačios. Posakis „kaip mergaitė“, šiais laikais suprantamas kaip įžeidimas ar pažeminimas, tai kaip tuomet reikia jaustis būnant mergaite? Štai šis klausimas naujojoje „Always“ reklamos kampanijoje „Like a Girl“ ir yra pats opiausias.
Tai puikus pavyzdys, kaip itin stiprūs prekės ženklai su kūrybingomis idėjomis stengiasi keisti nusistovėjusias visuomenės taisykles, pateikdami itin aktualias, opias bei stiprias reklamines žinutes. Toks solidarizavimasis su tam tikra visuomenės grupe dar labiau sustiprina prekės ženklus. Tokie prekės ženklai pradedam vartoti ne tik dėl jų funkcionalumo ar kokybės, bet ir idėjos, kurie ją pristato. Ir nors „Always“ visada buvo stiprus prekės ženklas, ši reklama prekės ženklui suteiks dar daugiau aktualumo bei padės sustiprinti ryšį su esamai vartotojais bei pritraukti naujų, pritariančių „Always“ idėjai reklaminėje žinutėje.