Naujausi tyrimai rodo, kad darbuotojai maisto sferoje paprastai nėra tokie mieli ir malonūs, kokiais bando apsimesti, rašo opposingviews.com.
Praėjusį mėnesį išspausdintas tyrimas rodo, kad 72 procentai padavėjai šaiposi iš klientų jiems negirdint, 65 procentai priverčia klientus ilgiau laukti užsakyto maisto, 11 procentų pasididina arbatpinigius neinformavę klientų, o 6 procentai gadina klientams tiekiamą maistą.
Šio tyrimo metu buvo apklausti 438 maisto paslaugų sferoje dirbantys asmenys – padavėjai ir padavėjos, barmenai, etc.
“Maisto sferos darbuotojai stengiasi, jog klientų apsilankymas jų maitinimosi įstaigose būtų pozityvi patirtis. Tačiau jie taip pat yra žmonės, tad susidūrus su ypatingai nemandagiais, sudėtingais ar reikliais klientais, jie kartais nesusivaldo”, - aškino tyrimo autorės Emily M. Hunter ir Lisa M. Penney.