Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ką daugelis žino apie rotorinius variklius? Iš pakankamai mažo darbinio tūrio galima išspausti gausią arklio galių kaimenę, mėgsta aukštus sūkius ir skleidžia puikų garsą.
Tačiau kaip ir kiekvienas įprastas benzininis ar dyzelinis motoras, taip ir rotorius turi savų problemų. Pasižymi dideliu tepalo ir kuro apetitu. O ką jau kalbėti apie ilgą variklio tarnavimo resursą.
Vis dėlto ar galima išspręsti rotorinių variklių bėdas? Galbūt, nes vienas vyrukas teigia, jog surado vaistą nuo rotoriaus ligų. Koks jis? Iš šešių rotorinių variklių sukurpti vieną didelį agregatą, kuris buvo sumontuotas į „Mazda RX-4“.
813 arklio galių ir beveik tūkstantis NM sukimo momento turėtų užtekti kelionėms į darbą ar ne?
Ką daugelis žino apie rotorinius variklius? Iš pakankamai mažo darbinio tūrio galima išspausti gausią arklio galių kaimenę, mėgsta aukštus sūkius ir skleidžia puikų garsą.
Tačiau kaip ir kiekvienas įprastas benzininis ar dyzelinis motoras, taip ir rotorius turi savų problemų. Pasižymi dideliu tepalo ir kuro apetitu. O ką jau kalbėti apie ilgą variklio tarnavimo resursą.
Vis dėlto ar galima išspręsti rotorinių variklių bėdas? Galbūt, nes vienas vyrukas teigia, jog surado vaistą nuo rotoriaus ligų. Koks jis? Iš šešių rotorinių variklių sukurpti vieną didelį agregatą, kuris buvo sumontuotas į „Mazda RX-4“.
813 arklio galių ir beveik tūkstantis NM sukimo momento turėtų užtekti kelionėms į darbą ar ne?