• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilininkų organizacija „
ADAC“ su automobiliais nuolatos atlieka įvairiausius bandymu. Tokiu būdu organizacijos nariai siekia pagelbėti mažiau žinių turintiems vairuotojams renkantis sekančias padangas, lemputes ar netgi patį automobilį.

Šį kartą Vokietijos automobilininkų organizacija atliko Kinijoje sukurto ir pagaminto
elektromobilio saugumo testą, kuris, švelniai tariant, baigėsi tragiškai, bet apie tai – vėliau.

Vokietijos automobilininkų organizacija „
ADAC“ su automobiliais nuolatos atlieka įvairiausius bandymu. Tokiu būdu organizacijos nariai siekia pagelbėti mažiau žinių turintiems vairuotojams renkantis sekančias padangas, lemputes ar netgi patį automobilį.

Šį kartą Vokietijos automobilininkų organizacija atliko Kinijoje sukurto ir pagaminto
elektromobilio saugumo testą, kuris, švelniai tariant, baigėsi tragiškai, bet apie tai – vėliau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Suda SA01


Į saugumo bandymus atvežtas elektromobilis, iš pradžių, atrodo kaip nuostabus pasiūlymas tiems, kas trokšta pigios ir ekonomiškos transporto priemonės. Kompaktiškas sedanas kainuoja maždaug 10 tūkst. eurų ir su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti maždaug 200 kilometrų. Skamba gundančiai, ar ne?
Maža automobilio kaina – viena, tačiau ji turi ir kitą medalio pusę. Saugumo bandymuose dalyvavęs modelis neturi nei vienos oro pagalvės, jis neturi elektroninės stabilumo kontrolės ar netgi saugos diržų įtempėjų. Atsižvelgiant į tai, saugumo bandymą surengę „ADAC“ organizacijos nariai nesitikėjo iš šio automobilio stebuklingų rezultatų, tačiau realūs bandymai parodė, jog „Suda SA01“ yra pavojingas gyvybei.

REKLAMA

Suda SA01


Jeigu dar to nebuvo gana, organizacijos nariai atliko stabdžių sistemos efektyvumo bandymą. Jis atliekamas gana paprastai. Automobilis pasiekia 100 km/val. greitį, pervažiuoja pažymėtą ribą ir automobilyje sėdintis vairuotojas spaudžia stabdžių pedalą iki dugno. Automobiliui sustojus, vėliau pamatuoja stabdymo distancija, kuri siekė net 44 metrus. Palyginimui, „
Dacia Sandero“ stabdymo distancija siekia 38,4 metro.
„Briedžio testo“ rungtyje automobilis pasirodė taip pat ne ką geriau. Kadangi mašinoje nėra elektroninės stabilumo kontrolės, automobilis pradeda mėtytis iš vieno šono į kitą, kol galiausiai automobilis praranda sukibimą su kelio danga.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų