• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sbarro Aria“ - jaunų, talentingų dizainerių komandos darbas, kuris pirmą kartą buvo pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje. Šį automobilį per keletą savaičių sukūrę jaunieji specialistai sulaukė nemažai pagyrimų, o kai kurie netgi labai rimtai nori tapti pasaulinio lygio automobilių dizaineriu. 
Šveicarijoje įsikūrusi automobilių kompanija „Sbarro“, norėdama nustebinti visus Ženevos automobilių parodos lankytojus, ilgai galvojo kaip tai padaryti. Tačiau kai vienam iš „Sbarro“ kompanijos darbuotojų kilo mintis į pagalbą pasikviesti jaunų ir talentingų dizainerių komandą - niekas net nedvejojo.

Sbarro Aria“ - jaunų, talentingų dizainerių komandos darbas, kuris pirmą kartą buvo pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje. Šį automobilį per keletą savaičių sukūrę jaunieji specialistai sulaukė nemažai pagyrimų, o kai kurie netgi labai rimtai nori tapti pasaulinio lygio automobilių dizaineriu. 
Šveicarijoje įsikūrusi automobilių kompanija „Sbarro“, norėdama nustebinti visus Ženevos automobilių parodos lankytojus, ilgai galvojo kaip tai padaryti. Tačiau kai vienam iš „Sbarro“ kompanijos darbuotojų kilo mintis į pagalbą pasikviesti jaunų ir talentingų dizainerių komandą - niekas net nedvejojo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

9_011


Atrankos būdu į šį unikalų projektą patekę žmonės iš pradžių buvo supažindinti su „Sbarro“ kompanijos vadovų vizija. Tikslaus automobilio apibrėžimo šie jaunuoliai negavo, jiems buvo leista sukurti tokį automobilį, kokio jie norėtų patys. Vienintelis dalykas su kuriuo jie turėjo susitaikyti - projektui skirtas laikas 3 savaitės.
Donoru šiam projektui mielai sutiko būti apynaujė „Subaru Impreza“. Šis japoniškas automobilis tapo „Sbarro Aria“ projekto pagrindu. Kadangi „Sbarro“ tikslas buvo sukurti funkcionuojantį automobilį, jauniesiems dizaineriams buvo atvežtas 2.0 litrų benzininis variklis, kurį šveicarai pasiskolino iš „Subaru WRX“.

REKLAMA

10_009


Į darbą kibusi komanda pasiskirstė į dvi grupes. Vieni kibo į automobilio kėbulo kūrimo darbus, o kiti - lipdė automobilio techninę pusę. Didžiausią įspūdį palieka tai, jog visą sunkų darbą atliko tik 26 žmonių komanda. „Sbarro“ į automobilio kūrimo procesą nesikišo.
Žinant, kad dauguma iš jų yra tik studentai, galutinis šio projekto rezultatas palieka didžiulį įspūdį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų