Atrankos būdu į šį unikalų projektą patekę žmonės iš pradžių buvo supažindinti su „Sbarro“ kompanijos vadovų vizija. Tikslaus automobilio apibrėžimo šie jaunuoliai negavo, jiems buvo leista sukurti tokį automobilį, kokio jie norėtų patys. Vienintelis dalykas su kuriuo jie turėjo susitaikyti - projektui skirtas laikas 3 savaitės.
Donoru šiam projektui mielai sutiko būti apynaujė „Subaru Impreza“. Šis japoniškas automobilis tapo „Sbarro Aria“ projekto pagrindu. Kadangi „Sbarro“ tikslas buvo sukurti funkcionuojantį automobilį, jauniesiems dizaineriams buvo atvežtas 2.0 litrų benzininis variklis, kurį šveicarai pasiskolino iš „Subaru WRX“.
Į darbą kibusi komanda pasiskirstė į dvi grupes. Vieni kibo į automobilio kėbulo kūrimo darbus, o kiti - lipdė automobilio techninę pusę. Didžiausią įspūdį palieka tai, jog visą sunkų darbą atliko tik 26 žmonių komanda. „Sbarro“ į automobilio kūrimo procesą nesikišo.
Žinant, kad dauguma iš jų yra tik studentai, galutinis šio projekto rezultatas palieka didžiulį įspūdį.