Dažnai pamirštama, kad klientai perka remdamiesi savo emocijomis, be to jiems svarbu kokį įvaizdį ar net jausmus kelia atitinkama prekė. Visi išvardinti veiksniai yra daug svarbiau negu racionalūs skaičiavimai, kuriant marketingo strategijas.
Vis dėlto, jeigu klientams patinka jūsų rinkodaros taktika, dažnai tai gali tapti vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių, kad jie pamėgs ir jūsų produktą. Teoriškai, šios taisyklės žinomos kone kiekvienam, tačiau kaip pasiekti, kad tai atsispindėtų praktiškai? Naujienų portalas teigia, kad tai neretorinis klausimas ir pateikia konkrečius patarimus, kaip to pasiekti.
Derinkitės prie pirkėjų
Perkant bet kurį produktą, klientas pergyvena taip vadinamą prikimo ciklą. Jis prasideda nuo potencialaus kliento sužinojimo apie prekės ženklo egzistavimą iki pačio pirkimo. Į ciklą įeina ir tokie veiksniai kaip prisirišimas prie prekės ženklo ir panašiai. Marketingo specialistai pataria taikyti skirtingas margketingo strategijas, priklausomai nuo to, kurioje pirkimo ciklo stadijoje jie yra.
Segmentuokite savo klientus
Kiekviena klientų grupė turi skirtingus įpročius, pomėgius. Net šnekamoji kalba skirtingų grupių skiriasi. Jeigu siekiate, kad jus pamėgtų klientai ir prisirištų prie jūsų prekinio ženklo, tuomet skirtingoms grupėms taikykite ir skirtingas rinkodaros strategijos, kurios atitiktų juos.
Skleiskite žinutes tinkamiausiu metu
Viena dažniausių klaidų, kurias daro kompanijos – rinkodarinę kompaniją vykdo tada, kada jiems yra geriausia ir visiškai pamiršta apie klientus. Naujienų portalas rašo, kad žalinga yra negalvoti apie laiką, kada geriausia klientams skleisti žinutę. Klientai visada turi išlikti svarbiausiais, galvojant apie marketingo strategiją.
Kurkite individualias strategijas
Bendraukite su klientais (el. paštu ir pan.) individualiai. Žinoma, pagal galimybes. Vadovaujantis šia taisykle, jūsų galimybės prisijaukinti klientą itin išaugs.
Pastebima, kad klientams, tik pajutus, kad jie yra didelės klientų masės dalis, jaučiasi ne tokie prisirišę prie prekės ženklo.
Suteikite klientams pasirinkimo laisvę
Neabejojama, kad galite būti įvertinti klientų, jeigu jūs suteiksite jiems pasirinkimo laisvę. Pavyzdžiui, kada pasinaudoti išpardavimas ir pan.