Kolekciją įkvėpė Chanel gyvenimo istorija, sąsajos tarp gamtos ir kasdienybės paieškos bei 4 deš. dvasia. „Tada moteris norėjo būti moterimi. Svarbiausia buvo lūpdažis, pėdkelnės ir batai“, – pasakoja K. Vikoren apie laikmetį, kuris tapo atspirties tašku kuriant kolekciją. Ši koncepcija atsispindi ir naujausiame jos darbe: „Pagrindinį dėmesį „G“ kolekcijoje skyriau kojoms, kurias puoš specialiai pasirodymams kurtos pėdkelnės, dekoruota avalynė. Be to, joje kaip niekad daug sijonų su intriguojančiais skeltukais.“
Jau antrai Kristinos Vikoren kolekcijai parinkta avalynė bendradarbiaujant su Deichmann. Šiemet aulinukai visai kitokios stilistikos nei prieš tai buvusioje „Vikjafel“. Vietoj grubios elegancijos kupinų žygeiviškų – šiemet į mados olimpą grįžę Čelsio tipo ir klasikiniai aukštakulniai aulinukai. Jie, Kristinos Vikoren teigimu, yra „arčiau prie žemės“ ir atspindi retro dvasią. Dalis jų buvo karpomi, dekoruojami karoliukais išskirtinai pristatymui.
Naujosios žiemiškos „G“ kolekcijos drabužiai pasižymi laisvomis formomis ir minkštumu, kuriam išgauti pasitelkiamos įvairios siuvimo, daigstymo technikos. Šilumos ir moteriškumo suteikia mezginiai ir provokuojančios iškirptės. Net naudojamos militaristinio stiliaus detalės – netikėtai elegantiškos. Pagrindinės paltų, švarkų ir striukių medžiagos – avikailis, šilta vilna ir minkšta mochera.
Pristatymo akcentai – pėdkelnės, batai ir lūpdažis. Koks jis bus, paaiškės lapkričio 9 d. vakare, „Mados infekcijoje“.