Naujosios prancūzų vyriausybės iniciatyva organizuojamos reklaminės kampanijos esminiu akcentu tapo garsusis prancūzų dizaineris Karlas Lagerfeldas.
Nuo liepos 1 dienos visoje Prancūzijoje įsigalioja įstatymas, pagal kurį visi vairuotojai savo automobiliuose privalės vežiotis šviesą atspindinčią apsauginę liemenę bei raudonos spalvos kelio kampainį (avarinį ženklą), kuriuos vairuotojas privalės naudoti gedimo metu, išlipdamas iš automobilio.
Kadangi reklaminė kampanija turi būti itin įtaigi, nes privalo įtikinti puošeivas prancūzus „pasipuošti“ beformėmis liemenėmis, net ir kelkraštyje, tad, matyt, kampanijos organizatoriai nesuklydo jos veidu pasirinkę vieną didžiausių puošeivų ne tik Prancūzijoje, bet ir visame pasaulyje - „Chanel“ mados namų dizainerį K. Lagerfeldą.
Reklaminiame plakate dizaineris su pasididžiavimu demonstruoja ryškiai geltoną kelininko liemenę, nors jo, apsirengusio kitaip nei su kostiumu ir vairavimo pirštinėmis, jau seniai niekas nėra matęs.
Akiai neįprastą vaizdą papildo plakato savotiškas užrašas - „Ji geltona, ji bjauri, ji prie nieko nedera. Ji gali išgelbėti tavo gyvybę“.