24-erių viešųjų ryšių specialistė, renginių organizatorė ėmėsi šiuo metu itin populiarios veiklos – bralečių verslo.
„Mano širdis beprotiškai džiaugiasi. Garsiai pristatau beveik metus laiko kurtą „Le Mirage“ prekinį ženklą. Kiekviena detalė, kiekvienas siūlas, kiekviena juostelė – viskas taip, kaip įsivaizdavau!“, - savo „Facebook“ profilyje džiūgavo ji.
Tikinti, kad šią idėją ji sugalvojo pirma Justina nė nesiruošia, tačiau atskleidžia, jog jos kurtos liemenėlės – išskirtinės.
„Taip, mes nesame pirmieji ir nesame vieninteliai, tačiau esame kitokie. Viskas kuriama Lietuvoje! Viskas pagal kiekvieną moterį, nes mes visos skirtingos! Noriu, kad seksualumas įgautų naują prasmę! Noriu, jog kiekviena moteris jaustųsi karaliene“, - rašė Justina.
Sėkminga verslininkė šiuo metu yra išvykusi į Portugaliją, tačiau net ir būdama užsienyje ji nepalieka darbų. Mergina naujo verslo pradžios proga padėkojo visiems ją palaikiusiems žmonėms ir pripažino, kad šiuo metu yra nepaprastai laiminga.