• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių ralio trasose šiais metais bus galima išvysti nedažną įvykį - dar vieno pasaulinius ralio standartus atitinkančio automobilio debiutą. Startams ruošiama 2019 metų „Ford Fiesta R2T19“, kuria važiuos lenktynininkai Justas ir Titas Simaškos.
„Tai bet kurios šalies čempionato, o ir Europos bei pasaulio čempionatų R2 klasės reglamentą atitinkantis automobilis. Vos pernai sukurta gamyklinė lenktyninė mašina, kurta pagal aukščiausius pasaulio ralio standartus“, - sako J. Simaška.

Lietuvos automobilių ralio trasose šiais metais bus galima išvysti nedažną įvykį - dar vieno pasaulinius ralio standartus atitinkančio automobilio debiutą. Startams ruošiama 2019 metų „Ford Fiesta R2T19“, kuria važiuos lenktynininkai Justas ir Titas Simaškos.
„Tai bet kurios šalies čempionato, o ir Europos bei pasaulio čempionatų R2 klasės reglamentą atitinkantis automobilis. Vos pernai sukurta gamyklinė lenktyninė mašina, kurta pagal aukščiausius pasaulio ralio standartus“, - sako J. Simaška.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Fiesta R2


Tokio lygio technikos Lietuvos ralio trasose nedaug – dominuoja lenktynėms perkurti anksčiau gatvėmis riedėję automobiliai ir tik vienas kitas nuo pradžios iki pabaigos lenktynėms konstruotas automobilis.
„Mes taip pat nuo to pradėjome. Pirmus 3 sezonus važiavome serijiniais perkurtais „BMW“, tačiau po 2019 metų sezono turėjome apsispręsti – ar bandome šokti į aukštesnį lygį, ar liekame, kur esame“, - sprendimą atvežti naujausią R2 klasės automobilį į lietuviško ralio trasas paaiškina lenktynininkas.

REKLAMA

Ford Fiesta R2


Naujoji ekipažo mašina - tik 2019 metais sukurtas ir „M Sport“ gamykloje nuo konvejerio nuvažiavęs automobilis, kurio įkvėpimu buvo sėkmingai „Pasaulio ralio čempionate“ važiuojantis „Ford Fiesta WRC“ modelis. Tiesa, ši „Fiesta R2“ jau ragavusi lenktynių  - vieną sezoną ją vairavo Lenkijos lenktynininkė.
Automobilis teturi vos 1 litro 3 cilindrų variklį, tačiau turbinos pagalba išvysto net iki 200AG galią ir pasiekia 290Nm sukimo momentą. „Automobilio svoris – 1030 kilogramų, o pridėjus 5 bėgių sekvencinę greičių dėžę ir 3 kryptimis reguliuojamus amortizatorius pakaboje, gaunasi sprogstamas derinys“, - aiškina J.Simaška.

REKLAMA
REKLAMA


Aukščiausio lygio technika raliuose – tai ne tik lenktynininkų džiaugsmas, bet ir dar didesni įspūdžiai žiūrovams. „Kaip bebūtų, sportas yra ir žiūrovams, o mes ir su „BMW“ smagių vaizdų sukurdavom. Dabar rankose jau grynakraujis žvėriukas“, - šypsosi lenktynininkas.
Su tokiu automobiliu, be abejo, susiję ir gerokai didesni šio sezono sportiniai užmojai, tačiau jų lenktynininkai kol kas dar neatskleidžia. „Ambicija didelė, turint omenyje, kad rimtai ralyje esame tik trečią sezoną. Tačiau dar nenorime anksčiau laiko apsiskelbti, todėl tikimės visą sezono planą paskelbti artimiausiu metu“, - pažadėjo J.Simaška.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų