• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dizaineris Juozas Statkevičius taip pat yra ir miego ekspertas.

„Geras miegas yra kaip vitaminai. Jokios grožio priemonės tiek nepadės. Neišsimiegojęs žmogus jaučiasi kaip suglamžytas laikraštis“, – teigia dizaineris, jau kurį laiką miegantis ant čiužinio „Dormeo Memory“

REKLAMA
REKLAMA

J. Statkevičius net nusifilmavo jo reklaminiame klipe. Siūlome kyštelėti nosį į siužeto filmavimo užkulisius.

REKLAMA

„Filmuoti pradėjome kiek popiet. Buvome sutarę, jog darbai prasidės vidurdienį, tačiau visai komandai teko luktelėti, kol Juozas Statkevičius pasiruoš. Kaip tikras profesionalas, jis buvo nepriekaištingai pasirengęs – pradedant trimis skirtingomis rūbų eilutėmis, baigiant grimu“, – teigia filmavime dalyvavusi Reda Kandelienė, „Studio Moderna“ rinkodaros vadovė. Anot jos, viskas vyko labai smagiai, paprastai ir nuoširdžiai.

REKLAMA
REKLAMA

Dizaineris prisipažįsta, jog prie filmavimų yra pripratęs ir reklamuoti čiužinį „Dormeo Memory“ sutiko lengva ranka.

„Man gali mokėti ir milijonus, bet neičiau reklamuoti bet ko. Miegodamas esi tarsi prikibęs prie čiužinio. „Dormeo Memory“ – tikrai stebuklinga harmonija tarp minkšto ir kieto, krenti kaip į pievą. Jei nebūčiau pats išbandęs, tikrai nekalbėčiau. Juk nesu lovos papuošalas“, – po darbų linksmai nusiteikęs kalbėjo J. Statkevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Filmavimo metu interviu buvo atliekamas ekspromtu, jis nėra suvaidintas ar surežisuotas. Dizaineris kalbėjo pats, be jokio paruošto teksto, natūraliai.

„Tai turi būti nuoširdu, žmogus turi naudotis ta preke. Dažniausiai darbai trunka 6-8 valandas, o šis – kiek trumpiau nei 4 valandas. Filmavome ir dizainerio darbo aplinkoje – J. Statkevičiaus mados namuose. Tai buvo labai įdomu, šarminga ir suteikė tikro „juozukiško“ jausmo. Tikiuosi, jog tą tikrumą pastebės ir žiūrovai“, – pasakoja R. Kandelienė.

REKLAMA

J. Statkevičius siūlė įvairiausių filmavimo variantų, pats įsitraukė į kūrybos procesą, dirbo kartu su visa komanda. Jis vadovaujasi moto – jei darai, daryk tik gerai.

„Smagiai visi pasijuokėme, mat J. Statkevičius buvo pirmasis iš mūsų herojų, pastebėjęs ir išorinį čiužinio grožį. Tokias detales kaip preciziškos siūlės pastebėti gali tik įgudusi dizainerio akis“, – teigia R. Kandelienė.

REKLAMA

Kas liko už kadro?

J. Statkevičius pasakojo apie tai, kad daug keliauja, lankėsi daugybėje prabangiausių viešbučių. Ir net karališkuose apartamentuose yra buvę visiškai nepatogių, kad ir prabangių, čiužinių. O kartą teko iš prabangios vandens lovos persikraustyti miegoti net ant grindų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš karto po filmavimo tokius pačius „Dormeo Memory“ čiužinius J. Statkevičius nupirko ir savo tėvams. Juk geras miegas yra kaip vitaminai, įsitikinęs dizaineris.

Nusifilmavęs  šiame reklaminiame siužete J. Statkevičius prisijungė prie viso būrio garsių Lietuvos žmonių, taip pat miegančių  ant „Dormeo Memory“ čiužinių ir savo įspūdžius papasakojusių televizijos kamerai: baleto solisto Nerijaus Juškos, sportinių šokių šokėjo Andriaus Kandelio, režisieriaus Vytenio Pauliukaičio ir dainininkės Birutės Dambrauskaitės.

Reklaminį video galite pamatyti ČIA

Kadrai iš filmavimo:



 

„Studio Moderna“ nuotr.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų