Uostas planuojamas šalia dabartinės keleivinių laivų prieplaukos Kuršių mariose. Be šios vietos, buvo svarstoma galimybė naują prieplauką įrengti prie pirso, taip pat atokiau nuo Juodkrantės centro esančioje Gintaro įlankoje.
D. Jasaitis sako, kad gegužę pateikus šiuos planus Neringos gyventojams sulaukta pasiūlymų ir dėl kitų vietų, tačiau jie neįmanomi dėl Kuršių nerijos tvarkymo plano.
„Buvo keletas norinčių, kad prie jų namų uostas persikeltų, bet tai yra neįmanoma, nes tam reikia pakeisti Kuršių nerijos tvarkymo planą (...), naują miesto bendrąjį planą, padaryti naują detalųjį planą“, – BNS sakė Neringos meras.
„Man atrodo, kad ji (parinkta vieta – BNS) visiškai nebloga, ten ir valčių nuomos punktas buvo, istoriškai visi garlaiviai švartuodavosi“, – pridūrė D. Jasaitis.
Pasak jo, uosto techninį projektą parengti numatoma per vienerius metus nuo rangovo parinkimo.
„Paskelbtas techninio projekto pirkimas. Per metus norėtume turėti techninį projektą su geologija, su viskuo (...) Norėtume turėti statybos leidimą. Ar atsiras norinčių, dviejų savaičių bėgyje bus matyti“, – teigė D. Jasaitis.
Anot Neringos savivaldybės, Juodkrantės uoste turėtų tilpti apie 80 įvairaus dydžio laivų, čia bus įranga jiems nuleisti į vandenį ir iškelti ant kranto, aptarnavimo infrastruktūra. Būtų įrengtas molas, teritoriją norima pritaikyti lankytojams, joje atstatyti senosios prieplaukos pastatą.
Keleivinis uostas taptų dalimi vandenų kelio Klaipėda–Nida, kuris taip pat jungia Nidos, Juodkrantės, Preilos, Pervalkos, Alksnynės, Klaipėdos, Drevernos, Ventės rago, Šilutės, Uostadvario, Rusnės uostus ir prieplaukas.